حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقدیم تعرفه پیشنهادی بازنگری شده عوارض محلی سال 1397 به شورای شهر

شناسه : 11360 30 ژانویه 2018 - 3:15 307 بازدید

تبریز ما: بازنگری تعرفه پیشنهادی عوارض محلی سال 1397 جهت تصویب نهایی تقدیم شورای اسلامی شهر شد. به گزارش تبریز ما، محمد حسین زاده، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: در راستای شفاف سازی و ارائه خدمات بهینه نسبت به خدمات پروانه ساختمانی و برای افزایش پویایی و […]

تقدیم تعرفه پیشنهادی بازنگری شده عوارض محلی سال 1397 به شورای شهر
پ
پ


تبریز ما: بازنگری تعرفه پیشنهادی عوارض محلی سال 1397 جهت تصویب نهایی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

به گزارش تبریز ما، محمد حسین زاده، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: در راستای شفاف سازی و ارائه خدمات بهینه نسبت به خدمات پروانه ساختمانی و برای افزایش پویایی و اقتصاد شهری، نوسازی و بهسازی بافت های شهری و همچنین توانمند سازی بافت های ناکارآمد شهری، جلسات متعدد با حضور معاونین شهرداری تبریز و مدیران کل ستادی و کارشناسان حوزه های شهرسازی و حقوقی و مالی و درآمد شهر تبریز تشکیل شده است.

وی افزود: پس از بحث و بررسی های لازم تعرفه پیشنهادی شهرداری تبریز با شفاف سازی فرمول ها و تسهیلات ویژه در بافت های حاشیه نشینی و فرسوده و تقسیط بدهی مودیان اتخاذ و جهت تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

حسین زاده تصریح کرد: پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری محترم مراتب به طور کامل به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.