حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث فاز سوم کانال رواسان با هدف دفع آبهای سطحی منطقه ۷

شناسه : 9435 09 دسامبر 2017 - 11:09 185 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه 7 تبریز گفت: با تکمیل فاز سوم کانال رواسان آبهای سطحی این مسیر، هدایت و معضل قدیمی آبگرفتگی حل خواهد شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: با هدف هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از […]

احداث فاز سوم کانال رواسان با هدف دفع آبهای سطحی منطقه ۷
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه 7 تبریز گفت: با تکمیل فاز سوم کانال رواسان آبهای سطحی این مسیر، هدایت و معضل قدیمی آبگرفتگی حل خواهد شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: با هدف هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از بروز سیلاب شهری و همچنین توسعه خدمات شهری احداث فاز ۳ کانال رواسان با جدیت تمام در حال پیگیری است .

وی ادامه داد: طول این کانال ۴۷۰ متر ، عرض آن ۴ متر و ارتفاع آن  ۲/۳۰ متر می باشد که از میدان شهید چمران تا پل تراکتور سازی ادامه خواهد داشت .

فرخی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور تامین نیاز شهروندان و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، توسط شهرداری منطقه در اطراف کانال اقدام به احداث فضای سبز و تامین روشنایی اقدام می شود .

وی تصریح کرد: مشکل آب گرفتگی معابر  همواره در فصول بارندگی از جمله مشکلات اساسی بوده که فاز ۳ کانال رواسان با هدف دفع سیلاب و آبهای سطحی منطقه در حال احداث می باشد .

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.