حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تلاش سبزقباها برای پیروزی مقابل قعرنشین به امید صعود دوپله ای

شناسه : 11492 03 فوریه 2018 - 8:36 206 بازدید

تبریز ما: شاگردان عباس آقایی برای صعود دو پله ای در جدول لیگ یک به مصاف راه آهن تهران می رود.  دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۴ شنبه ۱۴ بهمن در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود که شاگردان عباس آقایی در این هفته و در ورزشگاه بنیان ‌‌دیزل […]

تلاش سبزقباها برای پیروزی مقابل قعرنشین به امید صعود دوپله ای
پ
پ


تبریز ما: شاگردان عباس آقایی برای صعود دو پله ای در جدول لیگ یک به مصاف راه آهن تهران می رود.

 دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۴ شنبه ۱۴ بهمن در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود که شاگردان عباس آقایی در این هفته و در ورزشگاه بنیان ‌‌دیزل میزبان راه‌آهن خواهند بود.

سبزقبایان تبریزی در حالی به مصاف راه‌آهن می‌روند که در ۲۱ دیدار قبلی خود ۵ پیروزی ۸ تساوی و ۸ شکست تجربه کرده‌اند. شاگردان آقایی در این دیدارها ۱۴ بار دروازه حریفان را باز کرده و ۲۱ گل نیز دریافت کردند. این تیم با کسب ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

ماشین سازی تبریز در صورتی که ۳ امتیاز دیدار خانگی با راه‌آهن را کسب کند، می‌تواند به لغزش شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک به ترتیب مقابل تیم‌های بادران و نفت مسجدسلیمان که تیم‌های بالای جدولی هستند امیدوار باشد تا ۲ پله در جدول رده‌بندی صعود کنند.

ماشین سازی در بازی اخیر خود پس از چند هفته بدشانسی موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل ایرانجوان بوشهر با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شود تا از ۴ بازی خود در نیم‌فصل دوم، یک پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست تجربه کرده باشد.

ماشین سازی در صورت شکست مقابل راه‌آهن نیز در جایگاه خود باقی می‌ماند اما در صورت پیروزی در بدترین حالت می‌تواند اختلاف خود با تیم‌های بالای جدول را کاهش دهند.

در آن سوی میدان راه‌آهن ۲۰ بازی انجام داده و با کسب تنها ۴ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفته است. جایگاه این تیم در صورت پیروزی یا شکست مقابل ماشین سازی تغییری نخواهد داشت.

راه‌آهن در حالی وارد تبریز شده که تاکنون هیچ بردی در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته یک نداشته و تنها تیم بدون پیروزی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. این تیم ۴ تساوی و ۱۶ شکست در کارنامه دارد.

ماشین سازی در بازی خانگی خود ۳ پیروزی، ۵ تساوی و ۲ شکست تجربه کرده و با کسب ۱۴ امتیاز در بازی‌های خانگی عملکرد متوسطی در این بازی‌ها از خود به جای گذاشته است. این تیم در آخرین بازی خانگی خود به تساوی بدون گل مقابل گل گهر سیرجان رضایت داد.

راه‌آهن نیز ۱۰ بار در خارج بازی‌های خارج از خانه به میدان رفته است که ماحصل آن تحمل ۱۰ شکست برای این تیم بوده است. این تیم در آخرین بازی خارج از خانه خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل مس کرمان شکست خورد.

ماشین سازی که در نیم‌فصل نخست عملکرد خوبی نداشت در ۴ بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم، یک پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست تجربه کرده تا عملکرد رو به رشدی نسبت به نیم‌فصل نخست داشته باشد. شاگردان آقایی که تغییرات زیادی در نقل و انتقالات نیم‌فصل داشته‌اند، رفته‌رفته به هماهنگی بیشتری رسیده و در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم بخشی از بازی‌های سخت خود با تیم‌های بالای جدولی را با نتایج نسبتاً خوبی پشت سر گذاشتند. این تیم که به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده می‌تواند در ادامه رقابت‌ها اختلاف امتیازی با تیم‌های بالاتر را جبران کرده و به صعود در جدول امیدوار باشد.

در آن سوی میدان راه‌آهن در ۴ بازی اخیر خود یک تساوی و ۳ شکست تجربه کرده است. این تیم که در بازی رفت مقابل ماشین سازی به تساوی رسیده بود، در این بازی نیز امیدوار است تیم تبریزی را متوقف کرده و امتیازات خود را به عدد ۵ برساند.

هیچ یک از تیم‌های ماشین سازی و راه‌آهن برای این دیدار بازیکن مصدوم یا محروم ندارند و سرمربیان دو تیم تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهند داشت. راه‌آهن که نتایج مناسبی تا بدین جای کار کسب نکرده است، در این بازی به آب و آتش می‌زند تا مقابل شاگردان آقایی حداقل یک امتیاز را کسب کنند و به نظر می‌رسد ماشین سازی که انگیزه‌های زیادی برای کسب ۳ امتیاز این دیدار دارد، بازی آسانی نخواهد داشت.

راه‌آهن در هفته قبل به دلیل بارش برف نتوانست به مصاف اکسین البرز برود و یک بازی کمتر به نسبت به ماشین سازی دارد. ماشین سازی نیز در هفته گذشته در دیداری ۶ امتیازی موفق شد ایرانجوان بوشهر را شکست دهد و در این بازی به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی خود در نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها خواهد بود.

گفتنی است قضاوت این دیدار که از ساعت ۱۴ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز می‌شود برعهده رضوان سرشار خواهد بود. فرزاد بهرامی و مسلم رحیم خانی به همراه وحید کیانی نیز او را در این امر یاری خواهند کرد. فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر داوری در این دیدار معرفی شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.