حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز به کار بزرگترین همایش مدیریت شهری در کیش

شناسه : 10259 01 ژانویه 2018 - 5:42 219 بازدید

[ad_1] تبریز ما:هشتمین همایش شهر ایده آل با محوریت و مشارکت علمی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بعنوان بزرگترین رویداد مدیریت شهری  از امروز به مدت دو روز  در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس کیش برگزار می شود. به گزارش تبریز ما، این همایش با حضور مسئولان کشوری، شهرداران ، اعضای […]

آغاز به کار بزرگترین همایش مدیریت شهری در کیش
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما:هشتمین همایش شهر ایده آل با محوریت و مشارکت علمی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بعنوان بزرگترین رویداد مدیریت شهری  از امروز به مدت دو روز  در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس کیش برگزار می شود.

به گزارش تبریز ما، این همایش با حضور مسئولان کشوری، شهرداران ، اعضای شورای شهر و فعالان حوزه مدیریت شهری در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

شهردار تبریز در هشتمین همایش شهر ایده‌آل با موضوع مدیریت بحران و گردشگری2018  به سخنرانی خواهد پرداخت.در این همایش که با حضور 800 نفر از مسوولان و کارشناسان شهری صورت می گیرد در هر پنل تخصصی دو سخنران نتایج تجربیات برتر داخلی و خارجی و مطالب تخصصی در این حوزه را ارایه می نمایند و در ادامه با حضور شهرداران و روسای شوراها در خصوص مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت می گیرد.

به جهت افزایش ظرفیت های این رویداد و ایجاد تعامل میان دست اندر کاران این حوزه در کنار این همایش نشست های تخصصی ویژه ای نیز برگزار می شود. نشست هم اندیشی سازمان های اجرایی مرتبط با شهرداری ها در خصوص رفع مشکلات و موانع پیش روی شهرداری ها با سازمان های ذیربط، نشست مدیران عامل سازمان های پسماند سراسر کشور، نشست مدیران عامل سازمان های سیما، فضای سبز و منظر شهری سراسر کشور، نشست اتحادیه سازمان های اتوبوسرانی کشور، نشست اتحادیه سازمان های تاکسیرانی کشور از جمله این نشست ها می باشد.

این همایش فرصتی است تا پژوهشگران و صاحب نظران حوزه مدیریت شهری با ارایه راهکارهای مناسب، زمینه های تحقق یک شهر ایده آل را به شهرداران و اعضای شوراها و عموم دست اندرکاران مدیریت شهری کشور معرفی نمایند.

گردشگری ،مدیریت بحران، مدیریت یکپارچه شهری ، فضای سبز ، پسماند، و شهر هوشمند مهمترین محورهای برگزاری همایش شهر ایده آل است  هشتمین همايش علمی مدیریت شهری یا شهر ايده آل با برگزاری نشست های تخصصی تا 12 دی و همچنین نمایشگاه شهر ایده ال تا 13 دی ماه در کیش ادامه دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.