حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دومین برد روسیه درلیگ جهانی والیبال نشسته

شناسه : 12969 22 آوریل 2018 - 3:01 380 بازدید

تبریز ما: در سومین روز مسابقات جهانی والیبال نشسته تیم های ملی روسیه _ بوسنی و هرزگوین در تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری روس ها همراه بود. دوتیم  ملی روسیه و بوسنی‌هرزگوین عصر امروز از ساعت ۱۸درسالن صدرای تبریز به دیدار هم رفتند که درنهایت تیم ملی والیبال نشسته روسیه […]

دومین برد روسیه درلیگ جهانی والیبال نشسته
پ
پ


تبریز ما: در سومین روز مسابقات جهانی والیبال نشسته تیم های ملی روسیه _ بوسنی و هرزگوین در تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری روس ها همراه بود.

دوتیم  ملی روسیه و بوسنی‌هرزگوین عصر امروز از ساعت ۱۸درسالن صدرای تبریز به دیدار هم رفتند که درنهایت تیم ملی والیبال نشسته روسیه ۳ بریک ازصد بوسنی گذشت تا بدین صورت دومین پیروزی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد.

 تیم ملی روسیه در این دیدار ست های اول ،سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۶ بر۲۴ ،۲۵بر۲۳ و۲۵بر ۲۱ به سود خود به پایان رساند.

نتایج سومین روز لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز

اولین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور۶ تیم از ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت به میزبانی تبریز در حال    برگزاری است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.