حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تعجب تراکتور از محرومیت کیانی مقابل سپاهان

شناسه : 8723 18 نوامبر 2017 - 5:40 181 بازدید

تبریز ما: مسئولان باشگاه تراکتورسازی از محرومیت کاپیتان خود مقابل سپاهان شوکه هستند. مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی چندی قبل از سوی کمیته اخلاق با محرومیت دو ماهه مواجه شد. بعد از این اتفاق تراکتورسازان و خود کیانی تلاش زیادی برای بخشش این محرومیت انجام دادند تا اینکه خبر رسید با مساعدت رییس فدراسیون فوتبال […]

تعجب تراکتور از محرومیت کیانی مقابل سپاهان
پ
پ


تبریز ما: مسئولان باشگاه تراکتورسازی از محرومیت کاپیتان خود مقابل سپاهان شوکه هستند.

مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی چندی قبل از سوی کمیته اخلاق با محرومیت دو ماهه مواجه شد. بعد از این اتفاق تراکتورسازان و خود کیانی تلاش زیادی برای بخشش این محرومیت انجام دادند تا اینکه خبر رسید با مساعدت رییس فدراسیون فوتبال یکماه از محرومیت کیانی بخشیده شده است.

بازی کردن کیانی در جام شهدا نیز این نوید را به تراکتورسازان داد که او می تواند در ادامه مسابقات لیگ برتر هم به میدان برود؛ اما در فهرستی که سازمان لیگ از محرومان هفته دوازدهم اعلام کرد نام کیانی هم وجود داشت. موضوعی که باعث تعجب تراکتورسازان شده است.

این اتفاق باعث شده تا تراکتوری ها بار دیگر برای بخشش باقیمانده محرومیت کیانی پیگیر شوند. آنها امیدوار هستند تا قبل از بازی روز دوشنبه مقابل سپاهان نامه ابلاغ بخشش محرومیت کیانی را دریافت کنند و کاپیتان خود را در هفته دوازدهم به میدان بفرستند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.