حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تعاملات مهندسی، فرهنگی و گردشگری مابین تبریز و ژاپن توسعه می یابد

شناسه : 13867 07 جولای 2018 - 6:20 285 بازدید

تبریز ما: با سفر نمايندگان پارلمان شهري تبريز به كشور ژاپن، تعاملات فرهنگي، گردشگري و مهندسي بين كلانشهر تبريز و شهرهاي توكيو و كيوتو كشور ژاپن توسعه مي يابد. به گزارش تبریز ما، كريم صادق زاده عضو هييت رييسه و سخنگوي شوراي كلانشهر تبريز با تاكيد بر اشتراكات فرهنگي موجود بين ايران و ژاپن ، […]

تعاملات مهندسی، فرهنگی و گردشگری مابین تبریز و ژاپن توسعه می یابد
پ
پ

تبریز ما: با سفر نمايندگان پارلمان شهري تبريز به كشور ژاپن، تعاملات فرهنگي، گردشگري و مهندسي بين كلانشهر تبريز و شهرهاي توكيو و كيوتو كشور ژاپن توسعه مي يابد.

به گزارش تبریز ما، كريم صادق زاده عضو هييت رييسه و سخنگوي شوراي كلانشهر تبريز با تاكيد بر اشتراكات فرهنگي موجود بين ايران و ژاپن ، افزود. با سفر نمايندگان شوراي شهر تبريز  كريم صادق زاده و محرم محمد زاده به همراه یکی  از مديران سازمان نظام مهندسي ساختمان استان به شهر توكيو ، زمينه ارتقاي همكاري هاي مشترك فرهنگي ، علمي وعمرانی و گردشگري در راستاي برنامه هاي مصوب تبريز ٢٠١٨ فراهم خواهد شد .

وي با بيان اينكه به دليل نزديكي هاي فرهنگي و آداب و رسوم مردم دو كشور اين امكان را فراهم آورده است تا رويدادهاي فرهنگي و علمي  وفنی با همكاري شهرهاي تبريز و توكيو برنامه ريزي و اجرا گردد.

صادقزاده افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي قبلي صورت گرفته توسط شهرداری ، ديدارهاي بسيار خوبي با نهادهاي تخصصي و مديران شهري توكيو و كيوتو انجام شده است كه نتايج مثبت حاصله و برنامه هاي مشترك اجرایی در طول سفر کاری با محوريت توسعه تعاملات فرهنگي ، گردشگري و فني وعمرانی  در روزهاي آتي به اطلاع مردم فهيم شهر تبريز خواهد رسيد.

به گفته وی، مقرر شده بود يكي از معاونين شهرداري تبريز نمايندگان اعزامي به كشور ژاپن را همراهي نمايند كه بنابه شرايطي اين امكان فراهم نگرديد.

 شايان ذكر است اين سفر كاري پس از اخذ مجوزهاي قانوني از وزارت كشور ، وزارت امور خارجه ، استانداري و مراجع ذيصلاح و در چهارچوب قوانين و مقررات جاري صورت پذيرفته است.

اولین نشست مشترک نمایندگان دو کشور ، با حضور پروفسور اکیرا  وادا رییس جامعه جداگرهای لرزه ای و مقاوم سازی کشور ژاپن در خصوص بررسی امکان استفاده از اخرین تکنولوژی های روز  مهندسی زلزله در شهر تبریز با همت وهمکاری شهردار ومعاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز انجام پذیرفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.