حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تردد در گردنه های برفگیر آذربایجان شرقی با زنجیر چرخ ممکن است

شناسه : 10817 15 ژانویه 2018 - 9:34 182 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: تردد وسایط نقلیه در گردنه های کوهستانی و برفگیر استان با زنجیر چرخ ممکن است. به گزارش تبریز ما به نقل از ایرنا، حسین بلوکی گفت: با آغاز بارش برف از شامگاه دوشنبه، 91 گروه راهداری استان در محورهای ارتباطی مستقر و اقدام به […]

تردد در گردنه های برفگیر آذربایجان شرقی با زنجیر چرخ ممکن است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: تردد وسایط نقلیه در گردنه های کوهستانی و برفگیر استان با زنجیر چرخ ممکن است.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایرنا، حسین بلوکی گفت: با آغاز بارش برف از شامگاه دوشنبه، 91 گروه راهداری استان در محورهای ارتباطی مستقر و اقدام به برف روبی و نمک پاشی محورها کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای ارتباطی استان باز و ترافیک روان وسایط نقلیه در جریان است، اظهار کرد: 922 نیروی راهداری با استفاده از 671 دستگاه ماشین آلات راهداری در حال ارایه خدمات در محورهای حوزه استحفاظی استان هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی یادآوری کرد: بیشترین بارش در استان در محورهای تبریز – اهر – کلیبر و آزاد راه تبریز – زنجان و تبریز – مراغه – هشترود روی داده است.

بلوکی، از رانندگان و مسافران خواست از مسافرت های غیرضروری خودداری و در صورت لزوم خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی نیز گفت: فعالیت این سامانه بارشی امروز تداوم داشته و از بعد از ظهر به تدریج از سمت غرب استان خارج می شود.

محمد اشجعی افزود: با عبور این سامانه از میزان ناپایداری هوا کاسته شده و دمای هوا به تدریج کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در بیشتر شهرهای استان از جمله اهر، هریس، جلفا، مرند، بستان آباد و سراب بارش برف ادامه دارد، اظهار کرد: دمای فعلی تبریز یک درجه سانتی گراد زیر صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

آذربایجان شرقی دارای 14 هزار و 761 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و 2 هزار و 758 روستا با 271 هزار و 987 خانوار و با بیش از 1 میلیون و 189 هزار نفر است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.