حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دوران «تحمیل مدیر به شهرداری» گذشته است

شناسه : 6427 18 سپتامبر 2017 - 10:02 247 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که قاطبه مدیران شهرداری، از افراد پاکدست و توانمند به شمار می‌روند، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند حمایت از مدیران کارآمد و دلسوز هستیم. به گزارش تبریز ما، علی آجودان‌زاده، در نشست مشترک هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری تبریز، […]

دوران «تحمیل مدیر به شهرداری» گذشته است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که قاطبه مدیران شهرداری، از افراد پاکدست و توانمند به شمار می‌روند، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند حمایت از مدیران کارآمد و دلسوز هستیم.

به گزارش تبریز ما، علی آجودان‌زاده، در نشست مشترک هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری تبریز، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که لابی‌گری، منابع فساد و رانت، وقتی بروز یافته‌اند که مدیرانی از بیرون شهرداری، در این مجموعه منصوب شده‌اند؛ اگر بخواهیم بیرون از شهرداری، مدیری وارد این مجموعه کنیم، مطمئناً با شکست مواجه خواهیم شد.

وی با بیان این‌که امیدواریم شهرداری انتخاب شود که تن به انتصاب مدیران بیرونی ندهد، اظهار داشت: البته ممکن است شورا مدیری را در حد پیشنهاد مطرح کند؛ اما دوران این‌که اعضای شورا بخواهند مدیری را به شهرداری تحمیل کنند یا شهرداری را برای انتصاب فرد خاصی، تحت فشار بگذارد، گذشته است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز ، «انتخاب شهردار کارآمد»، «برنامه‌ریزی چهار ساله» و «نظارت» را سه وظیفه مهم شورا خواند و گفت: حسن نظارت شورا، بزرگترین خدمت به مردم است.

آجودان‌زاده تاکید کرد: شهردار منتخب باید توانمند باشد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به  درآمدهای پایدار در برنامه چهار سال آینده شهر، به کار گیرد؛ مشارکت‌دادن شهروندان در شهر امکان‌پذیر نیست مگر با ارتباط مداوم مدیران و شهروندان.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر، مرحله جدیدی از مردم‌سالاری دینی و چهار دوره گذشته، تجربه مهمی در این مسیر است، یادآور شد: شورای پنجم با رویکرد جدیدی انتخاب شده است؛ همه در این مجموعه مهمان هستیم و باید دست‌در دست هم دهیم تا با اتحاد و مودت، دل‌نگرانی‌ شهر را به حداقل برسانیم.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: فلسفه شوراها، تامین زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، رفاعی و سلامت شهر و مشارکت‌دادن مردم در اداره امور شهر است.

آجودان زاده خاطرنشان کرد: شورای پنجم از آغاز انتخاب، جمعاً ۴۰ جلسه غیررسمی با مدیران رده‌های مختلف و بخش‌های مختلف اجرایی تشکیل داده و هدف اعضا، آبادانی بیش از پیش‌ شهر است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.