حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها در کوچه شهید نامور رواسان

شناسه : 12825 15 آوریل 2018 - 6:55 219 بازدید

تبریز ما: از اولین روزهای سال جدید و در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی کوچه شهید نامور رواسان، عملیات جدول گذاری، ساماندهی و اصلاح آبروها در این محل توسط معاونت فنی و عمرانی این شهرداری در حال اجراست. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 […]

عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها در کوچه شهید نامور رواسان
پ
پ


تبریز ما: از اولین روزهای سال جدید و در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی کوچه شهید نامور رواسان، عملیات جدول گذاری، ساماندهی و اصلاح آبروها در این محل توسط معاونت فنی و عمرانی این شهرداری در حال اجراست.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: ارایه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی این شهرداری است که در این خصوص با توجه به مشکلات چندین ساله کوچه شهید نامور رواسان به دلیل نامناسب بودن آبروها و جداول که باعث تخریب آسفالت و ایجاد یک محیط غیر بهداشتی در محل شده بود ، عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها در این کوچه مورد اولویت قرار گرفت .

وی افزود: طول این کوچه 250 متر می باشد که در  عملیات عمرانی آن نسبت به تعویض جداول ، ساماندهی و اصلاح آبروها اقدام می شود که جداول مورد استفاده از نوع دوبل است که این امر باعث می شود هدایت آب های سطحی و … به صورت مناسب صورت گیرد.

شهردار منطقه اظهار داشت: با اتمام این عملیات، شاهد افزایش عمر آسفالت معابر، رفع اختلالات تردد، جمع آوری و هدایت مناسب آب های سطحی، بهبود کیفی ظاهری معابر در این طرح حاصل شود.

وی افزود: اهالی این کوچه چندین سال بود که با مشکلات عدیده ای در این محل روبرو بودند که وضعیت نامناسب بهداشتی در این محل باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده بود که خوشبختانه امروز شاهد مرتفع شدن این مسایل در این محل هستیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.