حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تولید انرژی برق از پسماندهای شهری اجتناب ناپذیر است

شناسه : 9609 14 دسامبر 2017 - 7:04 184 بازدید

[ad_1] در جریان بازدید مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از نیروگاه حرارتی تبریز مدیر عامل شرکت تولید برق آذربایجان ضمن تأکید بر بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا در تولید برق از پسماند را اجتناب ناپذیر خواند. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در […]

تولید انرژی برق از پسماندهای شهری اجتناب ناپذیر است
پ
پ

[ad_1]


در جریان بازدید مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از نیروگاه حرارتی تبریز مدیر عامل شرکت تولید برق آذربایجان ضمن تأکید بر بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا در تولید برق از پسماند را اجتناب ناپذیر خواند.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در بازدید مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ، معاونین و کارشناسان این سازمان از نیروگاه حرارتی تبریز مهندس معینی مدیر عامل شرکت تولید برق آذربایجان بر استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید انرژی از پسماندهای شهری تأکید نمود و افزود : در حال حاضر کشورهای پیشرفته با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا تهدید پسماندهای شهری بر محیط زیست را به فرصتی در جهت تولید انرژی مبدل ساخته اند و ضمن تولید برق آسیب های زیست محیطی ناشی از دفن پسماندهای شهری را به حد صفر رسانده اند.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه مدیریتی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در اجرای پروژه های زیست محیطی ، اقدامات این سازمان در احداث کارخانه زباله سوز و تولید برق از پسماندهای شهری را ستود و افزود : تلاش های شما در راستای تولید برق از پسماندهای شهری قابل تقدیر می باشد و امید است هر چه زودتر شاهد شکوفایی این پروژه عظیم عمرانی و زیست محیطی باشیم.

در ادامه نشست مشترک مدیران و کارشناسان شرکت تولید برق آذربایجان و نیروگاه حرارتی تبریز با مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز مهندس جنگل دوست مدیر نیروگاه حرارتی تبریز گزارشی از عملکرد این نیروگاه در تولید برق به میزان 700 مگاوات در ساعت و میزان مصرف سوخت گاز و آب مصرفی این نیروگاه ارایه نمود.

در این نشست همچنین دکتر اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گزارشی از اقدامات این سازمان در خصوص اجرای پروژه تولید انرژی از پسماندهای شهری و احداث نیروگاه زباله سوز ارایه داد و افزود : حرکتی که در راستای بهینه سازی مدیریت پسماندهای شهری آغاز شده هرگز متوقف نخواهد شد و با توجه به مصوبه دیروز مجلس شورای اسلامی در زمینه احداث نیروگاه های زباله سوز در کلانشهر ها و شهرهای شمالی کشور این روند با جدیت تمام و پشتوانه شخص شهردار و شورای اسلامی شهر دنبال خواهد شد.

وی در خاتمه از مدیر عامل شرکت تولید برق آذربایجان و مجموعه مدیران نیروگاه حرارتی تبریز خواست تا به عنوان مشاور در کنارمجموعه مدیریت شهری در کمیته اجرایی پروژه زباله سوز حضور یافته و تجربیات ارزنده خود را در این رابطه ارایه نمایند.

شایان ذکر است در ادامه این نشست مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند و هیئت همراه ضمن بازدید از قسمت های مختلف نیروگاه حرارتی تبریز با روند تولید برق در این نیروگاه آشنا شدند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.