حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

آجرلو: وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کمک کنند!

شناسه : 7930 30 اکتبر 2017 - 3:07 371 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون خواست تا برای حل مشکلات مالی نماینده های ایران در آسیا پیشقدم شوند. مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز یکی دیگر از افراد حاضر در جلسه فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به مشکلات مالی باشگاه ها و حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا بود.  آجرلو […]

آجرلو: وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کمک کنند!
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون خواست تا برای حل مشکلات مالی نماینده های ایران در آسیا پیشقدم شوند.

مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز یکی دیگر از افراد حاضر در جلسه فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به مشکلات مالی باشگاه ها و حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا بود.

 آجرلو در پایان جلسه زیاد در مورد محتوای جلسه صحبت نکرد، اما مانند پندار توفیقی از مسئولان بالادستی تقاضا کرد تا دخالت کنند و مانع از حذف نماینده های ایران شوند.

 آجرلو در این خصوص پس از پایان جلسه ای که در فدراسیون فوتبال و با حضور مدیران عامل چهار باشگاه آسیایی کشور برگزار شد، گفت: «امیدوارم آقایان تاج و سلطانی فر کمک کنند و مشکلاتی که باعث شده فوتبال ایران به این مرحله برسد، حل شود و تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.»

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.