حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اخذ موافقت نامه ی اصولی و مجوزهای قانونی ایجاد میدان دام

شناسه : 9655 16 دسامبر 2017 - 4:18 170 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اخذ موافقت نامه اصولی و مججوزهای قانونی ایجاد میدان دام در تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری ، جواد صدیقی با اعلام این خبر گفت: اقدامات جدی در خصوص ایجاد میدان دام و […]

اخذ موافقت نامه ی اصولی و مجوزهای قانونی ایجاد میدان دام
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اخذ موافقت نامه اصولی و مججوزهای قانونی ایجاد میدان دام در تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری ، جواد صدیقی با اعلام این خبر گفت: اقدامات جدی در خصوص ایجاد میدان دام و ساماندهی عرضه دام زنده در شهر درحال پیگیری می باشد.

جواد صدیقی با اعلام اینکه اخیراً موافقت نامه اصولی میدان دام از سوی جهاد کشاورزی استان صادر گردیده است ابراز امیدواری نمود که با احداث و راه اندازی میدان دام یکی از دغدغه های مدیریت شهری که همان پراکندگی محل عرضه دام در سطح شهر بوده است برطرف گردد.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در ادامه وجود میدان متمرکز دام در هر شهری را لازم دانسته و افزود : با احداث این میدان گامی دیگر در جهت ساماندهی مشاغل و ارائه خدمات با کیفیت بهینه برای شهروندان برداشته شده و از بروز برخی مشکلات اساسی در شهر جلوگیری می گردد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.