حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز 2018مفتخر به همراهی اهالی فرهنگ و هنر است

شناسه : 10423 04 ژانویه 2018 - 7:28 189 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در دیدار با هنرمندان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، گفت: هنرمندان مستندساز کشور در ایام حضور خود در شهر تبریز با نقاط دیدنی، تفریحی و تاریخی این شهر بیش از پیش آشنا شده اند و اکنون دیدگاهی کاملتر، دقیقتر و واقعی تر نسبت به […]

تبریز 2018مفتخر به همراهی اهالی فرهنگ و هنر است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در دیدار با هنرمندان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، گفت: هنرمندان مستندساز کشور در ایام حضور خود در شهر تبریز با نقاط دیدنی، تفریحی و تاریخی این شهر بیش از پیش آشنا شده اند و اکنون دیدگاهی کاملتر، دقیقتر و واقعی تر نسبت به تبریز دارند.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی، حضور هنرمندان مستندساز برجسته کشور در پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را زمینه ساز شناخت چهره واقعی این شهر دانست.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، از مهمانان هنرمند شهر درخواست نمود از توان هنری  خود برای معرفی چهره واقعی شهر تبریز بهره بگیرند و به توسعه این خطه زیبا و تاریخی کشورمان یاری رسانند.

حمیدی تصریح کرد: خانواده بزرگ شهرداری تبریز در حد توان خود از پیشنهادها و همکاری های هنری استقبال می کند و آمادگی خود را برای زمینه سازی در این خصوص اعلام می دارد و امیدواریم از این رهگذار شاهد تولید آثاری با پس زمینه های تصاویر شهر اولینهای ایران و با حضور هر چه بیشتر فضای فرهنگی و هنری و تاریخی این شهر باشیم.

وی در خاتمه حضور اساتید، مسئولان، چهره‌های سینمای مستند، هیات‌های انتخاب، داوری، نامزدها و برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را در شهر تبریز، شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 اتفاقی مبارک در آغازین روزهای این سال دانست و از همراهی هنرمندان در این زمینه قدردانی نمود.

گفتنی است هنرمندان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با حضور در شهر تبریز زمینه تهیه و تولید آثار سینمایی با موضوع شهر تبریز را بررسی نموده و تبریز را در قاب تصاویر تولیدات آتی خود قرار خواهند داد.

آشنایی با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و هنری خطه‌ آذربایجان‌شرقی، همراه با نمایش آثار منتخبی از یازدهمین جشنواره سینماحقیقت در سالن استاد صیامی مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز و… برخی اهداف و برنامه‌های سفر مستندسازان سینمای ایران به شهر تبریز است و در کنار این، گفتگو با اهالی فرهنگ و هنر، فیلمسازان تبریزی و مسئولان برای بررسی زمینه های همکاری مد نظر قرار گرفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.