حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رعایت اصول ایمنی توسط شهروندان با توجه به شدت وزش باد و فعالیت سامانه بارشی

شناسه : 6938 02 اکتبر 2017 - 14:25 219 بازدید

[ad_1] تبریز ما: طبق اطلاعیه مدیریت بحران شهرداری تبریز با توجه به اطلاعیه های هواشناسی در روزهای سه شنبه و چهار شنبه با وزش بادشدید، بارش باران (گاهی رگبار و رعدوبرق و احتمال صاعقه) و بارش تگرگ در نواحی مستعد استان، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها ورودخانه های فصلی و کاهش محسوس […]

رعایت اصول ایمنی توسط شهروندان با توجه به شدت وزش باد و فعالیت سامانه بارشی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: طبق اطلاعیه مدیریت بحران شهرداری تبریز با توجه به اطلاعیه های هواشناسی در روزهای سه شنبه و چهار شنبه با وزش بادشدید، بارش باران (گاهی رگبار و رعدوبرق و احتمال صاعقه) و بارش تگرگ در نواحی مستعد استان، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها ورودخانه های فصلی و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

به گزارش تبریز ما، طبق این اطلاعیه به سبب شدت وزش باد شدید احتمال وقوع خسارت و خیزش گردوخاک وجود دارد.

احتمال وارد آمدن خساراتی به تاسیسات انتقال نیرو ، شکستن و سقوط درختان ، پرتاب اشیاء و خیزِ گردوخاک  وجود دارد. لذا توصیه می شود شهروندان گرامی اصول ایمنی را رعایت کنند.

همچنین به سبب فونیک بودن این باد ، احتمال آتش سوزی در مراتع و جنگل ها نیز مورد انتظار است. لذا توصیه شده است که از روشن کردن آتش در طبیعت اکیداً خودداری شود.

لازم بذکر است؛ ستاد مدیریت بحران شهرداری تبریز در آمادگی برای مواجهه با هر گونه اتفاق احتمالی است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.