حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تسلیت مهندس شهین‌باهر در پی درگذشت پاکبان جوان شهرداری تبریز

شناسه : 10940 18 ژانویه 2018 - 10:09 241 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز در پیامی، ضایعه درگذشت پاکبان جوان شهرداری تبریز را در سانحه تصادف صبح امروز، تسلیت گفت. به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج‌ شهین‌باهر آمده است: درگذشت پاکبان جوان و تلاشگر شهرداری تبریز، زنده‌یاد «سهند خطیبی» که در حین انجام وظیفه در  آغازین روزهای صبح امروز، بر اثر سانحه تصادف […]

پیام تسلیت مهندس شهین‌باهر در پی درگذشت پاکبان جوان شهرداری تبریز
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز در پیامی، ضایعه درگذشت پاکبان جوان شهرداری تبریز را در سانحه تصادف صبح امروز، تسلیت گفت.

به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج‌ شهین‌باهر آمده است: درگذشت پاکبان جوان و تلاشگر شهرداری تبریز، زنده‌یاد «سهند خطیبی» که در حین انجام وظیفه در  آغازین روزهای صبح امروز، بر اثر سانحه تصادف درگذشت، موجب تاسف و تاثر شد.

وی در ادامه این پیام، با تسلیت این ضایعه دلخراش، به بازماندگان، همکاران و خانواده شهرداری تبریز، از درگاه ایزد منان برای این پاکبان خدوم، غفران واسعه الهی و برای خانواده‌ وی، صبر و شکیبایی مسئلت کرده‌است.

شهردار تبریز همچنین در این پیام با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی محیط کاری، تاکید کرده‌است: مدیران حوزه خدمات باید تدابیر لازم را برای خدمت‌رسانی پاکبانان و کارگران، در فضای ایمن و به‌دور از حوادث کاری، فراهم کند.

بامداد امروز پاکبان تلاشگر شهرداری منطقه۶ تبریز در حین اجرای وظیفه و بر اثر سانحه تصادف فوت کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.