حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز ۲۰۱۸ یک موضوع ملی است / مسابقات چهارجانبه کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد

شناسه : 7872 28 اکتبر 2017 - 6:07 240 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: ورزش در بین کارکنان شهرداری تبریز نهادینه‌شده است و مسابقات چهارجانبه بین شهرداران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود. میرمعصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: همان‌طور که می‌دانید کم‌تحرکی باعث ایجاد انواع بیماری می‌گردد که هزینه‌های این موضوع به‌صورت مستقیم بر سطح اقتصاد و معیشت کارمندان تأثیر […]

تبریز ۲۰۱۸ یک موضوع ملی است / مسابقات چهارجانبه کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: ورزش در بین کارکنان شهرداری تبریز نهادینه‌شده است و مسابقات چهارجانبه بین شهرداران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: همان‌طور که می‌دانید کم‌تحرکی باعث ایجاد انواع بیماری می‌گردد که هزینه‌های این موضوع به‌صورت مستقیم بر سطح اقتصاد و معیشت کارمندان تأثیر گذار است و علاوه بر آن باعث کاهش سطح بهره‌وری در ادارات به دلیل کم‌تحرک و کم نشاط بودن کارکنان می‌شود. بنابراین با توجه به اهمیت ورزش در بین همکاران که می‌تواند سرعت و دقت کارمندان را افزایش دهد، سارمان ورزش شهرداری تبریز برای توسعه ورزش در بین کارکنان شهرداری ضمن پیش‌زمینه‌سازی برای ورزش توانسته است مسابقات مختلفی در طول سال برگزار کند. 

وی ادامه داد: یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال مفیدترین ورزش‌ها ورزش پیاده‌روی، بازی دارت، استفاده از وسایل پارکی، شنا، تنیس روی میز، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی و … می‌باشد که امروز در بین تمام پرسنل شهرداری طرفداران زیادی پیداکرده است. همچنین در کنار این ورزش‌ها امسال مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در سطح بسیار بزرگ و خوبی با حضور 12 تیم در رده لیگ برتر و 16 تیم در رده لیگ یک فوتسال برگزار شد و در پایان این دور از رقابت‌ها تیم شهرداری منطقه 10 تبریز در لیگ برتر و شهرداری منطقه یک تبریز در لیگ دسته یک به‌عنوان قهرمانی دست یافتند. 

وی افزود: برای ایجاد انگیزه مضاعف در بین کارکنان تصمیم گرفتیم یک مسابقه بین قهرمان رده لیگ برتر و لیگ یک با عنوان سوپر جام برگزار کنیم که دیروز با انجام این دیدار تیم شهرداری منطقه 10 تبریز توانست جام را از آن خود کند. 
مدیرعامل سازمان ورزش تصریح کرد: فرهنگ مشارکت با رویکرد توسعه و تعالی ورزش در شهرداری تبریز نهادینه‌شده است و نزدیک به 1500 نفر در مسابقات برنامه‌ریزی‌شده حضوری فعال دارند. همچنین ورزشکاران منتخب در قالب رشته‌های ورزشی به مسابقات شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور اعزام می‌شوند که به کمک پروردگار در این هفته تیم شطرنج بانوان و آقایان و تیم دارت توانستند به نایب‌قهرمانی و تنیس روی میز آقایان به‌عنوان قهرمانی در مسابقات کلان‌شهر ها دست یابند. تیم‌های فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی و کشتی نیز در طول روزهای آتی آماده شروع مسابقات خود در بین شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور خواهند بود. 

میر معصوم سهرابی پیرامون انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 و برنامه‌های سازمان ورزش در این خصوص تأکید کرد: انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، یک فرصت ارزشمند برای تقویت شاخص‌های گردشگری و توسعه تبریز و کشور است که ورزش به‌عنوان یکی از بازوهای مهم در تبلیغ و نمایش جاذبه‌های تبریز می‌تواند سهم بزرگی در این رویداد داشته باشد. خوشبختانه سازمان ورزش شهرداری تبریز در پیشبرد بهتر تبریز ۲۰۱۸ از سال گذشته قدم بزرگ و پررنگی در معرفی این رویداد داشته است و به‌واسطه تمام تیم‌ها و رشته‌های ورزش قهرمانی که در مسابقات کشوری و بین‌المللی حضور داشتند ضمن فرهنگ‌سازی این مقوله به‌صورت نمادین نشان تبریز 2018 را در سکوهای افتخار بالای سرخود بردند که در حد توان خود به ایفای نقش در این رویداد بزرگ مثمر ثمر واقع شد. 

وی پیرامون برنامه‌های پیش روی سازمان ورزش شهرداری در خصوص انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی عنوان داشت: برنامه‌های زیادی برای این روز داریم و از اهم آن می‌توان به برگزاری مسابقات چهارجانبه بین شهرداران کشورهای اسلامی و برگزاری اولین المپیاد ورزشکاران کلان‌شهرهای کشور که با حضور 3500 نفر برگزار خواهد شد اشاره نمود. همچنین در نظر داریم مسابقات رالی تاکسی را با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور باهدف شناساندن دروازه‌های قدیمی شهر تبریز، محلات، اماکن تاریخی و گردشگری سطح شهر تبریز برپا کنیم. در کنار این برنامه‌ها برگزاری همایش‌های مختلف ورزشی، کوه‌پیمایی، پیاده‌روی و … خواهیم داشت. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان ساخت: تبریز ۲۰۱۸ یک موضوع ملی است که دستاوردهای آن در خدمت گردشگری کشور خواهد بود، بر همین اساس سعی داریم برای اولین بار موزه ورزش استان را افتتاح کنیم که در منطقه بی‌سابقه است. با توجه به اینکه بازی‌های بومی محلی در حقیقت بخشی از هویت فرهنگی‌مان است که بایستی به آن اهمیت داد و در همین راستا پارک بزرگ بازی‌های بومی محلی را تأسیس خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانیم تبریز 2018 را به خوبی به مردم معرفی کنیم.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.