حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقدیر از خانواده معظم شهدای مسیحی در آستانه سال جدید میلادی

شناسه : 10020 25 دسامبر 2017 - 8:22 341 بازدید

[ad_1] تبریز ما: در آستانه سال نوی میلادی، با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در استان، خلیفه‌کل ارامنه آذربایجان و شهردار تبریز، از خانواده معظم شهدای مسیحی و ارمنی، قدردانی شد. به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید میلادی و میلا […]

تقدیر از خانواده معظم شهدای مسیحی در آستانه سال جدید میلادی
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: در آستانه سال نوی میلادی، با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در استان، خلیفه‌کل ارامنه آذربایجان و شهردار تبریز، از خانواده معظم شهدای مسیحی و ارمنی، قدردانی شد.

به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید میلادی و میلا حضرت عیسی‌مسیح علیه‌السلام، گفت: بخش زیبایی از تاریخ دفاع مقدس،  مربوط به  ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ارمنی و مسیحی است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت مسیح(علیه‌السلام)  پیامبر اولوالعزم صلح و رحمت است؛ به برکت همین آموزه‌های متعالی است که امروز شاهد وحدت و مودت بین مسیحی و مسلمانان در کشورمان هستیم.

گریگور چفتچیان، خلیفه‌کل ارامنه آذربایجان نیز در این مراسم با اشاره به این‌که توجه ویژه جمهوری‌اسلامی ایران به حقوق ارامنه، در تبریز برجسته و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: در سایه رهنمودها و حکمت‌های رهبر معظم انقلاب، شاهد بهترین موقعیت برای زندگی و فعالیت‌های جامعه مسیحی هستیم.

وی تصریح کرد: توجهاتی که کلیساها توسط  سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، صورت می‌گیرد، حتی در کشوری مثل ارمنستان نیز کم‌نظیر است.

خلیفه‌کل ارامنه آذربایجان با بیان این‌که زندگی پرتفاهم و صمیمی ارامنه و مسلمانان، الگوی مودت و وحدت ادیان است، اظهار داشت: ارامنه ایران سعادتمند است که در آذربایجان‌شرقی و سایر استان‌های کشور، به همراه سایر برادران دینی، زندگی‌ توام با ارامش و امنیت دارد.

در ادامه، شهردار تبریز با اهدای لوح تبریک، فرا رسیدن سال جدید میلادی و ولادت حضرت مسیح(ع) را به خلیفه کل و عموم شهروندان ارمنی تبریک گفت.

در پایان این مراسم، با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در استان، خلیفه‌کل ارامنه آذربایجان و شهردار تبریز، از خانواده معظم شهدای مسیحی و ارمنی، قدردانی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.