حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور فرهنگی، هنری و تفریحی شهرداری تبریز برگزار شد

شناسه : 13170 05 می 2018 - 5:35 469 بازدید

تبریز ما: مراسم تودیع و معارفه مدیر امور فرهنگی، هنری و تفریحی شهرداری تبریز با حضور معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز و مدیران ستادی این معاونت و جمعی از همکاران معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری برگزار شد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در این مراسم اظهار داشت: تهدیدات […]

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور فرهنگی، هنری و تفریحی شهرداری تبریز برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: مراسم تودیع و معارفه مدیر امور فرهنگی، هنری و تفریحی شهرداری تبریز با حضور معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز و مدیران ستادی این معاونت و جمعی از همکاران معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در این مراسم اظهار داشت: تهدیدات فرهنگی به طور جدی وجود دارد و دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال استحاله مردم از مسیر انقلاب هستند و باید به طور شبانه روزی در ترویج آرمان های نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: با همکاری تک تک کارکنان بخش فرهنگی شهرداری تبریز در 4 سال گذشته تغییرات چشمگیری نسبت به گذشته رخ داده و تمام تلاش ما این بوده تا نقصان موجود فرهنگی در جامعه را از بین ببریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ادامه داد: علی رغم انجام این حجم از کارها همیشه معتقد بوده ام که اقداماتمان کافی نیست و باید روز به روز پیشرفت در انجام اقداماتمان ملموس باشد.

وی افزود: خط مشی ها کاملا مشخص است و باید بطور شبانه روز تمام تلاش های لازم را انجام داد.

حجت الاسلام حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود  از زحمات و تلاش های خسروخیری مدیر سابق فرهنگی و هنری شهرداری تبریز تقدیر وتشکر کرد.

وی ضمن معرفی رامین راستی به عنوان مدیرجدید امور فرهنگی و هنری شهرداری تبریز نیز گفت: مدیر جدید فردی متخصص و پرانرژی بوده و می تواند با توجه به توانمندی های خود در زمینه مسائل فرهنگی و هنری، دوران درخشانی را در این بخش از شهرداری تبریز رقم بزند.

لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم تودیع خسرو خیری و معارفه رامین راستی برگزار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.