حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری جشن های فرهنگی در ارتقای نشاط اجتماعی موثر است

شناسه : 12867 16 آوریل 2018 - 7:07 183 بازدید

تبریز ما: رییس کمیسیون محیط زیست و توسعه پایدار، بر تاثیر مثبت جشن های فرهنگی تاکید کرد و تداوم برگزاری آن ها را در طول سال خواستار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 5، سعیدنیکو خصلت، ضمن حضور در جشن عید مبعث که توسط شهرداری منطقه 5 برگزارشده بود، به لزوم […]

برگزاری جشن های فرهنگی در ارتقای نشاط اجتماعی موثر است
پ
پ


تبریز ما: رییس کمیسیون محیط زیست و توسعه پایدار، بر تاثیر مثبت جشن های فرهنگی تاکید کرد و تداوم برگزاری آن ها را در طول سال خواستار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 5، سعیدنیکو خصلت، ضمن حضور در جشن عید مبعث که توسط شهرداری منطقه 5 برگزارشده بود، به لزوم توجه به برنامه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه های نشاط آور در قالب جنگ برای کارکنان شهرداری و شهروندان اقدامی ارزشمند است که باید در طول سال تداوم داشته باشد.

وی  در ادامه افزود : شورای شهر از برنامه های فرهنگی و اجتماعی حمایت می کند.

عضوشورای اسلامی شهر با بیان اینکه تبریز کلانشهری تاریخی و فرهنگی است خاطر نشان ساخت: با توجه به برگزاری رویداد تبریز 2018  وانتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی اجرای برنامه های فرهنگی با حضور هنرمندان مطرح کشور و استان می تواند در معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی تبریز موثر باشد.

نیکو خصلت درپایان گفت : برگزاری جشن های فرهنگی در اعیاد ملی و مذهبی می تواند در ارتقای نشاط اجتماعی موثر باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.