حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری بیش از ۲ هزار کارگاه و کلاس آموزشی در ۸ ماه اول سال در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز

شناسه : 9107 28 نوامبر 2017 - 9:42 191 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در ۸ماهه اول سال ۹۶بالغ بر ۲هزار کارگاه و کلاس آموزشی باشرکت بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان در مراکز فرهنگی تبریز برگزار شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز،  حجت الاسلام احمد حمیدی اظهار کرد: […]

برگزاری بیش از ۲ هزار کارگاه و کلاس آموزشی در ۸ ماه اول سال در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در ۸ماهه اول سال ۹۶بالغ بر ۲هزار کارگاه و کلاس آموزشی باشرکت بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان در مراکز فرهنگی تبریز برگزار شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز،  حجت الاسلام احمد حمیدی اظهار کرد: شهرداری تبریز در حوزه آموزش شهروندی برنامه های متنوعی دارد که در این راستا دو  هزار  کارگاه و کلاس آموزشی در ۹۸ موضوع مختلف و با هدف گذاری مشخص ویژه خانواده ها و گروه های سنی در مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار کرده است. 

 وی ادامه داد:  کارگاه ها و کلاس های آموزشی در مباحث گوناگون علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی، روانشناسی و مشاوره، آموزش شهروندي ، حقوق شهروندی ، بهداشت وسلامت، كارآفريني،علمي ، مهارتهاي زندگي و پيشگيري از اعتياد در فرهنگسراها، ،پارکهای بانوان و خانه های سلامت ، نمازخانه ها و سایر مرکز فرهنگی شهرداری  در جریان هستند كه در۸ ماه اول سالجاری بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان در رده های سنی مختلف در برنامه های آموزشی شهرداری شرکت کرده اند.

  حجت الاسلام حميدي اضافه کرد: درکنار برنامه های آموزشی، همایش ها، برنامه های مذهبي، جشن های شهروندی، برگزاري مسابقات، برپايي نمايشگاه هاي مختلف، برگزاري اردوهاي تفريحي وگردشگري و ويزه برنامه هاي تفريحي و سرگرمي و آموزشي در مراكز فرهنگي و پاركهاي مناطق دهگانه شهرداري برگزار می شوند.

 معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است، افزود: رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارتقای فرهنگ شهروندی، توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ و فلکلور ویژه شهر تبریز  است.

 وی ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش دانش و مهارت‌های شهروندی با تأکید بر انضباط و اخلاق اجتماعی را از راهبردهای معاونت فرهنگی واجتماعی نام برد و افزود: در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال آتی آموزش شهروندی به عنوان مهم‌ترین رسالت معاونت فرهنگی واجتماعی  به صورت پررنگ‌تر دیده شده است.

 وی با اشاره به اهتمام شهرداری کلانشهر تبریز در جهت مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: تلاش ما این است که بتوانیم به سهم خودمان درآموزشهای شهروندی به  نتایج مطلوب دست یابیم به نحوی که این نتایج منجر به افزایش سطح آگاهی، دانش، اطلاعات وآموزش عمومی شهروندان شود و شاهد پیشرفت روزافزون حوزه فرهنگی شهرمان باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.