حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برنامه کوهپیمائی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز برگزارگردید

شناسه : 14063 19 جولای 2018 - 8:17 657 بازدید

تبریز ما: برنامه کوهپیمائی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اداری برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، برنامه کوهپیمائی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی باحضور پرشورهمکاران برگزار شد. اصلی زاده معاون اداری و مالی شرکت در مورد اهداف معنوی و نقش […]

برنامه کوهپیمائی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز برگزارگردید
پ
پ

تبریز ما: برنامه کوهپیمائی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اداری برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، برنامه کوهپیمائی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی باحضور پرشورهمکاران برگزار شد.

اصلی زاده معاون اداری و مالی شرکت در مورد اهداف معنوی و نقش ورزش در سلامت جسمی و روحی کارکنان گفت: در حال حاضر شرایط و فشار کار از یک سو و عدم تحرک و استرس زیاد از سوی دیگر باعث بروز بیماریهای مختلف در کارکنان می شود و این در حالی است که افراد کمتر فرصت پیدا می کنند از وضعیت فیزیکی و روحی خود آگاهی پیدا کنند بنابراین ضروری است که هرسازمانی به دنبال حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان خود باشد.

وی با بیان اینکه ورزش روح و روان انسان را زنده می کند گفت: کوهپیمایی یکی از عمومی ترین وهمگانی ترین رشته های ورزشی است که خوشبختانه ، این برنامه سبب ایجاد آرامش در سطح کارکنان می گردد و امیدوارم این حضور، گسترده و همراه با تداوم بیشتر باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.