حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

برنامه ریزی در راستای پدافند غیر عامل جز ضرورت های اصلی کشور در برهه ی کنونی است

شناسه : 7995 31 اکتبر 2017 - 8:52 291 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رییس شورای شهر تبریز در همایش پدافند غیرعامل واقع در شهرداری مرکز گفت: پدافند فقط نظامی نیست، تعداد مرگ و میر که امروزه اتفاق می افتد بیشتر در حوزه تغذیه است و تعداد جان باختگان ناشی از آن بسیار بیشتر از حوادث نظامی است. به گزارش تبریز ما،دکتر شکور اکبرنژاد تصریح کرد: […]

برنامه ریزی در راستای پدافند غیر عامل جز ضرورت های اصلی کشور در برهه ی کنونی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رییس شورای شهر تبریز در همایش پدافند غیرعامل واقع در شهرداری مرکز گفت: پدافند فقط نظامی نیست، تعداد مرگ و میر که امروزه اتفاق می افتد بیشتر در حوزه تغذیه است و تعداد جان باختگان ناشی از آن بسیار بیشتر از حوادث نظامی است.

به گزارش تبریز ما،دکتر شکور اکبرنژاد تصریح کرد: پدافند عامل یعنی اینکه در ضرورت ها با تجهیزات نظامی در مقابل دشمن بایستیم اما در پدافند غیر عامل بدون استفاده از تجهیزات نظامی با تدابیر و عقلانیت هایی که به کار می گیریم از خسارات و زیان های ناشی از حمله دشمن و یا حوادث غیر مترقبه نیز جلوگیری به عمل بیاید.

وی افزود: روند رو به رشد تعداد بیمارستان ها، علی الخصوص بیماران سرطانی و خاص نشان می دهد که امروزه بیماری های ناشی از تغذیه به صورت حاد و به عنوان تهدیدات جدی مطرح است.

اکبرنژاد ادامه داد: اصلاح عادات غذایی شهروندان و تهیه آب شرب استاندارد یکی از ارکان پدافند غیرعامل است چنانچه اکنون  طبق آمار در برخی از محدوده های اطراف تبریز تا  20 متر سطح آب ها پایین تر رفته و تهدید جدی برای شهروندان محسوب می شود.

وی فرار نخبگان را بالاترین تهدید در وضعیت کنونی دانست و عنوان کرد: متاسفانه در کشور  با درآمد ناچیز ملی ما نخبگانی پرورش می دهیم که بعد از اتمام تحصیلات، از کشور خارج شده و دیگر بر نمی گردند و فقط ما هزینه می کنیم بدون اینکه برداشتی از آنان داشته باشیم و بسیاری از مثال های دیگر که رسیدگی و برنامه ریزی در تمام این موارد جز پدافند غیرعامل محسوب می شود.

اکبرنژاد جذب سرمایه گذار در کشور را نیز پر اهمیت خواند و تاثیر آن در اشتغال و بیکاری و به تبع آن آسیب های اجتماعی و اعتیاد بسیار مهم ارزیابی کرد که شهرداری باید با ایجاد رویه مناسب در این راستا عمل کند.

رییس شورای شهر تبریز در ادامه در خصوص اهمیت رسیدگی به سرویس های بهداشتی در آستانه رویداد تبریز 2018  و اهمیت ایجاد امکانات ویژه برای گردشگران سلامت تاکید کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.