حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازی بالانشینان در تبریز – پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی شهریار

شناسه : 8179 06 نوامبر 2017 - 3:39 245 بازدید

تبریز ما: با گذشت سه هفته از شروع رقابت های لیگ برتر بسکتبال، تیم ها شش بازی برگزار کردند و امروز در دیدار هفتم رودرروی هم قرار می گیرند. در بازی های امروز شهرداری تبریز و پتروشیمی بندرامام در تبریز به میدان می روند. این یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته است، اما با […]

بازی بالانشینان در تبریز – پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی شهریار
پ
پ


تبریز ما: با گذشت سه هفته از شروع رقابت های لیگ برتر بسکتبال، تیم ها شش بازی برگزار کردند و امروز در دیدار هفتم رودرروی هم قرار می گیرند.

در بازی های امروز شهرداری تبریز و پتروشیمی بندرامام در تبریز به میدان می روند. این یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته است، اما با تفاوت فراوان تیم خوزستانی با دیگر حریفان به نظر نمی رسد اتفاق خاصی در آن بیفتد.

تیم تبریزی به لطف یک بازی و یک اختلاف امتیاز بیشتر در صدر جدول است و مدافع عنوان قهرمانی بعد از یک هفته استراحت می خواهد به جایگاهش بازگردد.

در گرگان تیم یس آل، میزبان رعد پدافند هوایی خوزستان است. یس آل یکی از دو تیم بدون برد این فصل از مسابقات است و به همین دلیل در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

البته رعد پدافند هم اوضاع خوبی ندارد و با یک برد از شش بازی در رده بندی 9 تیمی هفتم است. با این اوصاف این دیدار و امتیاز آن برای هر دو تیم مهم است و البته برای میزبان مهم تر.

در تهران دو دیدار برگزار می شود. ابتدا مهرام و دانشگاه آزاد به میدان می روند. دو تیم قدیمی و همیشه مدعی در ادوار قبلی لیگ برتر بسکتبال که در این فصل با صدر جدول فاصله دارند. دانشگاه آزاد با یک برد و یک امتیاز کمتر از مهرام، پایین تر از این تیم قرار دارد.نیروی زمینی میزبان شهرداری گرگان است.

به نظر می رسد گرگانی ها به زمان حسینی، سرمربی خود یک هفته استراحت دادند و شاید او بازی امروز تیمش را هدایت نکند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.