حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز از تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان قدردانی کرد

شناسه : 9933 23 دسامبر 2017 - 16:35 174 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز با صدور پیامی از ایثار و تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان در اطفای حریق شهرک سرمایه‌گذاری قدردانی کرد. به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج شهین‌باهر، آمده‌است: حریق شهرک سرمایه‌گذاری که از ظهر امروز شعله‌ور شد، با توجه به همجواری با دپوی کالاهای آتش‌زا و واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ، […]

شهردار تبریز از تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان قدردانی کرد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز با صدور پیامی از ایثار و تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان در اطفای حریق شهرک سرمایه‌گذاری قدردانی کرد.

به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج شهین‌باهر، آمده‌است: حریق شهرک سرمایه‌گذاری که از ظهر امروز شعله‌ور شد، با توجه به همجواری با دپوی کالاهای آتش‌زا و واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ، می‌توانست یکی از ناگوارترین حوادث آتش‌سوزی در سال‌های اخیر باشد؛ با این حال، ایثار، رشادت و تخصص آتش‌نشانان غیور شهرداری تبریز، موجب شد، این خطر سهمگین، بدون تسری به بخش‌های مجاور و بدون تلفات جانی، مهار شود.

مهندس شهین‌باهر تاکید کرده‌است: حادثه شهرک‌های صنعتی نشان داد که فرهنگ ایمنی، بخش مغفول حوزه‌های صنفی و شهرک‌های تجاری و خدماتی است؛ از این رو،  مستندسازی عملیات پیچیده چهار ساعته آتش‌نشانی، ضروری بوده و در ارتقای دانش ایمنی و چابکسازی عملیات‌های مشابه، تاثیرگذار خواهد بود.

شهردار تبریز در پایان ضمن قدردانی از تلاش تیم فرماندهی و نیروهای آتش‌نشان، اظهار امیدواری کرده است، تقویت تجهیزات ایمنی در کنار ارتقای فرهنگ ایمنی، مانع از بروز حوادث مشابه شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.