حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تنها رکورد تراکتورسازی در لیگ قهرمانان 2018

شناسه : 12590 04 آوریل 2018 - 9:09 484 بازدید

تبریز ما: شاگردان ساغلام که با شکست در دیدار شب گذشته موفق نشدند راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمان شوند رکورد بیشترین کرنر را به نام خود زدند.  در حالی که پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصور می شد تراکتوری ها با وضعیتی بسیار بهتر از شرایط فعلی خود در جدول […]

تنها رکورد تراکتورسازی در لیگ قهرمانان 2018
پ
پ


تبریز ما: شاگردان ساغلام که با شکست در دیدار شب گذشته موفق نشدند راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمان شوند رکورد بیشترین کرنر را به نام خود زدند. 

در حالی که پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصور می شد تراکتوری ها با وضعیتی بسیار بهتر از شرایط فعلی خود در جدول رده بندی قرار بگیرند این اتفاق نیفتاد تا ناکامی بزرگ تبریزی ها در این دوره از مسابقات رقم بخورد. اما نکته جالب توجه برای این تیم اینکه شاگردان ساغلام که در گلزنی و کسب امتیاز ناکام بودند رکورددار بیشتر ضربه کرنر هستند. 

آنها در پنج دیدار ابتدایی توانستند 47 کرنر روی دروازه حریفان خود ارسال کنند و بدین ترتیب در صدر این جدول قرار بگیرند. پس از تراکتوری ها تیم های سرزه اوزاکای ژاپن و الهلال عربستان با 35 و 33 کرنر قرار دارند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.