حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باید بهترین استفاده را از فرصت «تبریز2018» بنماییم/ محوریت برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در رویداد تبریز2018

شناسه : 7974 30 اکتبر 2017 - 11:36 249 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت استفاده بهینه از فرصت تبریز2018 تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، فرج محمد قلی زاده در جلسه کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز که با محوریت بررسی برنامه های شهرداری تبریز در خصوص تبریز 2018 تشکیل یافته بود اظهار داشت: […]

باید بهترین استفاده را از فرصت «تبریز2018» بنماییم/ محوریت برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در رویداد تبریز2018
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت استفاده بهینه از فرصت تبریز2018 تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، فرج محمد قلی زاده در جلسه کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز که با محوریت بررسی برنامه های شهرداری تبریز در خصوص تبریز 2018 تشکیل یافته بود اظهار داشت: در خصوص رویداد تبریز2018 طبیعی است که در مدت باقی مانده تا شروع این رویداد، نمی توانیم یکسری کارهای عمرانی را به دلیل عدم وجود زمان انجام دهیم و باید بیشتر به سمت سوق دادن برنامه های تبریز 2018 به سمت برنامه های فرهنگی ورزشی برویم.

فرج قلی زاده افزود: در خصوص تبریز 2018 بیش از هر موضوعی باید متوجه برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی هنری و تبلیغی باشیم به همین دلیل در این جلسه از سازمان های مرتبط با موضوعات مورد اشاره به جلسه کمیسیون فرهنگی دعوت کردیم.

وی افزود: مهمترین دغدغه بنده این است که باید بهترین استفاده را از تبریز 2018 بنماییم و وضعیت نباید بگونه ای باشد که این فرصت به تهدید تبدیل شود اینکه اعلام کرده ایم از بودجه ملی و بودجه شهرداری برای تبریز 2018 هزینه خواهد شد، اگر کار قابل توجهی صورت نگیرد سرمایه اجتماعی و اعتماد به مدیران و نظام صدمه می بیند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: می توانیم با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی که نمود و خروجی خوبی هم خواهد داشت خواهیم توانست اعتماد عمومی را تبریز تبریز ترمیم نماییم.

وی در قسمتی از سخنانش گفت: عدم توجه به زمان و وقت معضل فرهنگی و اخلاقی است که گریبانگیر جامعه ماست.ما به اهمیت وقت و زمان اهمیتی نمی دهیم باید در این خصوص و حل این معضل فکر اساسی کرد.

فرج قلیزاده ادامه داد: ما گرفتار دروغ هستیم و این موضوع را هم به عنوان معضل و بیماری نمی شناسیم که به متخصص رجوع کنیم تا این مشکل را حل نمایم. باید بدقولی و دروغ ها را کم کنیم و این منظر زشت را از جامعه بزداییم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز نیز در این جلسه گزارشی از برنامه های شهرداری تبریز در خصوص تبریز 2018 ارائه داد.

حمیدی گفت: در این مدت ستاد تبریز2018 در طی 19 جلسه 157 مصوبه داشته است و در این راستا تاکنون 72 برنامه فرهنگی مختلف و مرتبط با تبریز 2018 اجرا شده است و 66 برنامه مختلف فرهنگی نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های شهرداری تبریز در خصوص تبریز2018 قطعا با حمایت شورای اسلامی شهر تبریز محقق شدنی است گفت: حمایت و نظارت شورای شهر تبریز بر برنامه های مختلف اجرا شده توسط شهرداری تبریز قطعا راهگشا خواهد بود و امیدواریم بتوانیم به صورت شایسته ای برنامه های تعریف شده در این خصوص را اجرایی کنیم.

جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع تبریز 2018 با حضور فرج محمد قلیزاده، علی آجودان زاده، سعید نیکو خصلت و غلامحسین مسعودی ریحان اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز به همراه مظفر سلیمانی معاون مالی و اداری شهردار، حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار و مدیران عامل سازمان های فرهنگی هنری، ورزش، گردشکری و همنین شریف نژاد رئیس دبیرخانه ستاد تبریز 2018 در محل صحن علنی شورای شهر تبریز برگزار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.