حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ارتقاء فرهنگ شهروندی مهم ترین اولویت معاونت فرهنگی و اجتماعی در سال 97

شناسه : 12725 10 آوریل 2018 - 8:22 249 بازدید

تبریز ما: حجت الاسلام احمد حمیدی، ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش دانش و مهارت‌های شهروندی تحت عنوان اخلاق شهروندی را از اولویتهای مهم معاونت فرهنگی واجتماعی در سال 97 عنوان کرد. به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در نشست مدیران ستادی این معاونت  اولویتها و رویکردهای فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برای سال […]

ارتقاء فرهنگ شهروندی مهم ترین اولویت معاونت فرهنگی و اجتماعی در سال 97
پ
پ


تبریز ما: حجت الاسلام احمد حمیدی، ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش دانش و مهارت‌های شهروندی تحت عنوان اخلاق شهروندی را از اولویتهای مهم معاونت فرهنگی واجتماعی در سال 97 عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در نشست مدیران ستادی این معاونت  اولویتها و رویکردهای فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برای سال جدید را تشریح کرد .

وی با اشاره به اینکه  فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است افزود: در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سالجاری، آموزش شهروندی به عنوان مهم‌ترین رسالت معاونت فرهنگی واجتماعی  به صورت پررنگ‌تر دیده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی  شهرداری تبریز با اشاره به اولویت های فرهنگی واجتماعی  شهرداری تبریز در سال جدید گفت: پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ، تحکیم بنیان خانواده ، ایجاد  نشاط اجتماعی وفرهنگ سازی حمایت از  تولیدات داخلی با استفاده از کالای ایرانی  درراستای  عمل به شعار سال در اولویت مسائل فرهنگی در سال جدید قرار دارد که باید با راهبردهای فرهنگی خلاقانه در راستای فرهنگ‌سازی گام برداریم.

حجت الاسلام احمد اظهار داشت: توجه ویژه به هویت مذهبی ، فرهنگی ، تاریخی ، ملی و محلی شهروندان و مخاطبان ،ترویج سبک زندگی ایرانی -اسلامی ،توسعه  ورزش همگانی، توسعه اخلاق شهروندی،توسعه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی در سطح محلات شهر تبریز، آموزشهای شهروندی و تولیدات فرهنگی و  برگزاری تمام برنامه‌ها با رویکرد تبریز  2018 در رأس برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی شهرداری قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز ، با بیان اینکه رویکرد این معاونت ایجاد نشاط و سرزندگی شهروندان ونشاط شهری است ، گفت:  تمامی برنامه هایی که  در حوزه این معاونت به انجام می رسد در خدمت سیاستهای مدیریت فرهنگی  شهری و در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندی و شهرنشینی است و امیدواریم با مجموعه برنامه هایی که در سطح فرهنگی اجتماعی برای شهروندان داریم ، بتوانیم سطح مشارکت شهروندان و توجه آنان به مبانی مدیریت شهری را ارتقا بخشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.