حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

دکتر علی قلی حسنی اعظمی سرخابی رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور ؛باید از پتانسیل‌های خیرین استان در راستای تقویت بنیه ی فرهنگی و دانشگاهی بهره گرفت

شناسه : 32363 23 دسامبر 2019 - 18:24 604 بازدید

بای انتخابات هیئت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی مورخه ۲۷/۹/۹۸ با حضور جمع کثیری از خیرین و مسئولین آذربایجان شرقی در سالن همایش های باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش برگزار گردید. در این انتخابات که با حضور دکتر علیقلی حسنی اعظمی رئیس هیئت مدیره، دکتر احمدی مدیرعامل، سرکار خانم زرآبادی و […]

دکتر علی قلی حسنی اعظمی سرخابی رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور ؛باید از پتانسیل‌های خیرین استان در راستای تقویت بنیه ی فرهنگی و دانشگاهی بهره گرفت
پ
پ

بای

انتخابات هیئت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی مورخه ۲۷/۹/۹۸ با حضور جمع کثیری از خیرین و مسئولین آذربایجان شرقی در سالن همایش های باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش برگزار گردید.
در این انتخابات که با حضور دکتر علیقلی حسنی اعظمی رئیس هیئت مدیره، دکتر احمدی مدیرعامل، سرکار خانم زرآبادی و دیگر اعضای هیئت مدیره این بنیاد برگزار گردید.
آقایان دکتر شهرام دبیری، دکتر علی آجودان زاده، آقای نصرتی، باستانی و سلیمانزاده به عنوان اعضا هیئت مدیره این بنیاد در استان انتخاب گردیدند.
آخرین انتخابات دکتر اعظمی ابراز داشت؛ برنامه ریزی و سازماندهی کمک‌های مردمی در جهت افزایش فضاهای مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان از جمله اهداف تاسیس بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان بوده است.
حمایت از دانشجویان مستعد دانشگاه، نظارت به منظور حسن احداث پروژه های خیرساز دانشگاه و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی-علمی اساتید و دانشجویان از دیگر اهداف فعالیت این بنیاد می باشد.
دکتر اعظمی ادامه داد؛ در مورد اهمیت کار بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان همین بس که، مقام معظم رهبری در ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ضمن حضور در دانشگاه فرهنگیان در فرازهایی از سخنان خویش از این واحد دانشگاهی به عنوان یک مرکز علمی ماموریت گرا که موظف به جذب و پرورش نیروهای ماهر مورد نیاز نظام تعلیم و تربیت است یاد نمودند. بیانات معظم له، بیانگر اهمیت توجه به موضوع تربیت معلم است.
این مدیر برجسته ملی که از افتخارات آذربایجان و تبریز است در ادامه به زادگاه خود اشاره نموده ابراز داشت: شهر تبریز به موجب قدمت تاریخی و حضور افراد خییر از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار بوده و می بایست از ظرفیت موجود در راستای تقویت بنیه ی فرهنگی و دانشگاهی بهره گرفت چرا که استفاده از ظرفیت افراد نیکوکار و خیر اندیش در این مرکز آموزش عالی امری ضروری است.
برای بهینه سازی شرایط فیزیکی و معنوی این واحد در استان ها بخصوص دانشگاه تبریز،جهت راه اندازی و ادامه روند کار این بنیاد در کشور تلاش فراوانی صورت می گیرد. لازم به ذکر است؛دانشگاه فرهنگیان در تامین فضای خوابگاهی برای خواهران با کمبود جدی مواجه است،امیدواریم افراد خییر ،بنیاد را در رفع کمبودهای این مرکز علمی یاری کنند.
در اینجا لازم میدانم با اشاره به تاکید رئیس دانشگاه فرهنگیان مبنی بر این که معلم قیمتی تربیت کنیم ولی نه به هر قیمتی ،به اطلاع برسانم ؛به پیشنهاد ریاست دانشگاه فرهنگیان طرح ۱۰۰۳۱ مد نظر بنیاد حامی خییرین دانشگاه قرار گرفته که بر اساس آن تلاش خواهیم کرد که در هر یک از ۳۱ استان کشور ۱۰۰هزار متر مربع فضای آموزشی و رفاهی در دانشگاه فرهنگیان به همت خییرین ایجاد کنیم.
ایشان در ادامه افزودند؛به حمدالله امروز یازدهمین استان،آذربایجان می باشد . امیدواریم که این اقدام خیر خواهانه مورد استقبال حداکثری خیرین استان آذربایجان شرقی- شهر تبریز که همواره از پیشتازان فعالیتهای آموزشی در کشور بوده اند قرار گرفته و در این رابطه نیز همت بیشتری گمارند و بدین ترتیب شاهد ارتقای وضعیت دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی در کشور باشیم.
دکتر اعظمی در خاتمه اظهار امیدواری نمود که در جاری کردن اخلاق در دانشگاه فرهنگیان توفیق بیشتری حاصل نموده و بتوانیم دیدگاه هایمان را به رافت و مهربانی سوق دهیم و نهایتا با انجام رسالت خویش انشالله در مسیر نبوت پیامبر اکرم (ص) که فرمودند«من برای تکامل اخلاق و محاسن آن مبعوث شدم» گام برداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.