حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

واکنش رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به یک ادعا

شناسه : 7291 11 اکتبر 2017 - 4:38 307 بازدید

تبریز ما: مربی تیم پیشگامان در یک اقدام غیر معمول و غیر مرتبط با حوزه فنی خود، نسبت به حضور یک رکابزن شهرداری تبریز در تور آذربایجان اعتراض داشت و رئیس فدراسیون نسبت به این عمل وی واکنش نشان داد. سید مصطفی سید رضایی در گفتگو با ایسنا نسبت به حضور یک رکابزن تیم شهرداری […]

واکنش رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به یک ادعا
پ
پ


تبریز ما: مربی تیم پیشگامان در یک اقدام غیر معمول و غیر مرتبط با حوزه فنی خود، نسبت به حضور یک رکابزن شهرداری تبریز در تور آذربایجان اعتراض داشت و رئیس فدراسیون نسبت به این عمل وی واکنش نشان داد.

سید مصطفی سید رضایی در گفتگو با ایسنا نسبت به حضور یک رکابزن تیم شهرداری تبریز در تور آذربایجان اعتراض کرد و گفت:  فدراسیون در مسابقات مختلف از ورزشکاران تست سلامت  می گرفت که کار بسیار خوبی بود اما در مهمترین مسابقه سال که قرار بود در دو ، سه مرحله آن هم انجام  شود، ناگهان کنسل شد. همچنین قبل از تور آلماتی قزاقستان هم تست سلامت از رکابزنان گرفته شد و بر اساس آن فدراسیون درتاریخ چهارم مهر به باشگاه شهرداری تبریز نامه زد که یک رکابزن این تیم  تا زمان حضور در کمیته انضباطی از حضور در کلیه فعالیت ها محروم است.  این رکابزن با وجود ارسال نامه، دو روز بعد در تور آلماتی رکاب زد و اکنون هم در تور آذربایجان شرکت کرده است.

او ادامه داد: کمیته پزشکی فدراسیون مخالف حضور این رکابزن بود اما معلوم نیست بعد از حضور رییس فدراسیون در تبریز، چه اتفاقی افتاد که نه تنها این رکابزن در تور آذربایجان شرکت می کند بلکه تست سلامت هم دیگر نمی گیرند. این کار فدراسیون در واقع چراغ سبز نشان دادن به تیم شهرداری تبریز بود.

اما خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواریرباره ی اظهارات سیدرضایی بیان کرد: پیشگامان اگر اعتراضی دارد باید از طریق باشگاه  و به صورت مکتوب اعتراض خود را به من ارسال کند و من نیز پاسخ آنها را خواهم داد. اعتراض نباید از طریق رسانه ها عنوان شود. از طرفی آقای سیدرضایی چرا در مورد مسائل پیش آمده در مورد پیشگامان نمی آید به من جواب بدهد؟ اصلا چرا نامه باید در دست او باشد؟ این نامه مربوط به باشگاه شهرداری تبریز است.

او ادامه داد: من نامه ای برای یک باشگاه ارسال کردم و از آنها توضیح خواستم. بعد از انتخابات هیات استان هم جلسه ای با باشگاه داشتم و قانع شدم که مسئله بعد از تور آذربایجان بررسی شود. به هر حال من هم باید در کارم انعطاف داشته باشم.

 قمری در پاسخ به این پرسش که اگر تست دوپینگ همان رکابزن در تور آذربایجان مثبت شود، چه کسی پاسخگو است، تاکید کرد: زمانی که تست دوپینگ مثبت می شود خود ورزشکار وظیفه دارد جوابگو باشد. بهتر است آقای سیدرضایی هم به مسائل فنی کار خود بپردازد و اگر اعتراضی هم هست از طریق روال اداری اقدام کنند و اگر جواب من قانع کننده نبود آن زمان بروند در رسانه ها اعتراض کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.