حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

بار اصلی مهار سیلاب غرب تبریز بر عهده شهرداری منطقه ۶ است

شناسه : 11211 25 ژانویه 2018 - 4:29 245 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به تاثیر موقعیت جغرافیایی شهر در پیامدهای بارندگی، افزود: عدم لایروبی به موقع کانال ایلی سو، موجب می‌شود آب‌های سطحی شهر تبریز که عمدتاً به سمت غرب شهر جریان دارد، باعث سیلاب شود. سامان احمدزاده همچنین با اشاره به عوامل انسانی در وقوع سیلاب در غرب تبریز […]

بار اصلی مهار سیلاب غرب تبریز بر عهده شهرداری منطقه ۶ است
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به تاثیر موقعیت جغرافیایی شهر در پیامدهای بارندگی، افزود: عدم لایروبی به موقع کانال ایلی سو، موجب می‌شود آب‌های سطحی شهر تبریز که عمدتاً به سمت غرب شهر جریان دارد، باعث سیلاب شود.

سامان احمدزاده همچنین با اشاره به عوامل انسانی در وقوع سیلاب در غرب تبریز خاطر نشان کرد: عدم رعایت نکات فنی در ساخت و سازهای انجام شده به ویژه در حریم کانال های انتقال آب و نیز ریختن زباله و نخاله توسط شهروندان و دست اندرکاران برخی واحد های صنعتی این حوزه در کانال های مسیر، یکی دیگر از عوامل بروز سیلاب است.

وی با بیان اینکه بار اصلی انتقال آبهای سطحی و مهار سیلاب غرب تبریز بر عهده شهرداری منطقه ۶ است تصریح کرد: عوامل شهرداری منطقه همیشه باید با بسیج و همدلی، آمادگی لازم را داشته باشند تا همشهریان غرب تبریز در هنگام بارندگی دچار سختی نشوند.
 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.