حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مصدومیت شدید سرنشین خودرو در اثر برخورد با تیر چراغ برق

شناسه : 11756 14 فوریه 2018 - 4:04 319 بازدید

تبریز ما: سرپرست روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از برخورد شدید خودرو “bmw” با تیر برق در اثر عدم هوشیاری و خواب آلودگی در جاده تبریز – تهران خبر داد. به گزارش تبریز ما، سید یعقوب موسوی با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعات اولیه امروز با برخورد […]

مصدومیت شدید سرنشین خودرو در اثر برخورد با تیر چراغ برق
پ
پ

تبریز ما: سرپرست روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از برخورد شدید خودرو “bmw” با تیر برق در اثر عدم هوشیاری و خواب آلودگی در جاده تبریز – تهران خبر داد.

به گزارش تبریز ما، سید یعقوب موسوی با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعات اولیه امروز با برخورد شدید خودرو با تیر برق در جاده تبریز- تهران مصدومیت سرنشین خودرو را نیز در پی داشت.

وی در خصوص جزییات این حادثه افزود: ساعت 1:25 دقیقه بامداد امروز با گزارش شاهدان حادثه به مرکز پیام 125 و اعلام برخورد شدید یک دستگاه خودرو BMW در جاده تبریز- تهران با تیر برق کنارجاده، با هماهنگی ستاد فرماندهی گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 9 بسیج به فرماندهی عربی جهت امداد رسانی عازم محل حادثه شدند. 

موسوی تصریح کرد: بامداد امروز با اطلاع رسانی وقوع این حادثه، اکیپی از آتش نشانان در محل حادثه حاضر و شاهد برخورد شدید یک دستگاه خودرو BMW با تیر برق کنار جاده شدند که در اثر شدت این برخورد سرنشین مرد 34 ساله به شدت دچار آسیب و شکستگی از ناحیه پا شده بود.

وی درباره عملیات ایمنی آتش نشانان متذکر شد: آتش نشانان پس از عملیات امداد و نجات، بلافاصله اقدام به ایمن سازی خودرو و پیشگیری از حریق کرده و صحنه حادثه را در اختیار نیروی انتظامی قرار دادند.

موسوی با اشاره به شروع بارش های جوی در روز های اخیر و لغزندگی جاده ها ، از رانندگان فهیم درخواست کرد جهت پیشگیری از بروز تصادفات ، اصول ايمني را هنگام رانندگي در اين شرايط آب و هوايي رعايت کرده و موارد زیر را به یاد داشته باشید:

1- در صورت خواب آلودگی و ناهشیاری از رانندگی جدا ً خودداری کنید.
2-در هنگام بارش باران و برف حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری بپرهیزید.
3- از رفت و آمد با وسیله نقلیه بدون لاستیک یخ شکن یا زنجیر چرخ در مواقع یخبندان و لغزندگی سطح معابر خودداری کنید.
4- پیش از خروج از منزل از سالم بودن وسیله نقلیه مطئن شوید.
5-در هنگام رانندگی روی سطوح لغزنده، از ترمز گرفتن‌های ناگهانی بپرهیزید.
6- در صورت بروز نقص فنی در اتومبیل، آن را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و در مکانی مناسب متوقف نمایید.
7-فاصله خود را از خودرو جلويي را افزايش دهيد.
8-پيش از اينکه با مشکل مواجه شويد با سرعت مطمئن حرکت کنید.
9- در صورت بروز هر گونه حادثه تصادف رانندگی بدون اتلاف وقت با شماره 125 سازمان آتش نشانی تبریز، تماس حاصل فرمایید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.