حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز در صحن شورای اسلامی شهر

شناسه : 8465 12 نوامبر 2017 - 5:16 218 بازدید

[ad_1] تبریز ما: به دنبال توضیح رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص احداث مرکز تخصصی پیوند در تبریز، تنی چند از اعضای شورا به انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز پرداختند. به گزارش تبریز ما، عبدالله تقی پور، رییس کمسیون خدمات شهری با اشاره به  وضعیت نامناسب بهداشتی و درمانی شهر تبریز، بحث […]

انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز در صحن شورای اسلامی شهر
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: به دنبال توضیح رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص احداث مرکز تخصصی پیوند در تبریز، تنی چند از اعضای شورا به انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز پرداختند.

به گزارش تبریز ما، عبدالله تقی پور، رییس کمسیون خدمات شهری با اشاره به  وضعیت نامناسب بهداشتی و درمانی شهر تبریز، بحث سونامی سرطان در تبریز و استان را مطرح کرد و خواستار بررسی علل و راهکارهایی پیشگیری، عدم حضور به موقع اورژانس در مواقع ضروری در سطح شهر شد.

تقی پور افزود: واقعیت امر وجود گله مندی ها از وضعیت در حوزه درمان است.

محمدباقر بهشتی در ادامه گفت: چرا دانشگاه علوم پزشکی اجازه داده است دستگاههای دیگر نظیر جهاد کشاورزی و سایر دستگاهها کلینیک راه اندازی کنند؟

بهشتی ضرورت سازماندهی نهادهای بهداشتی و درمانی در استان را خواستار شد.

فریدون بابایی اقدم نیز با اشاره به اینکه دکتر صومی از مدیران سخت کوش استان است تصریح کرد: اگر ساختمانی در این شهر احداث می شود سرمایه شهر است ولی سرانه بیمارستانی تبریز به دلیل خدمت رسانی بیمارستانی به شمالغرب کشور کم است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.