حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

انتخاب گزینه نهایی شهرداری، نگرانی افکار عمومی را رفع کرد

شناسه : 6747 25 سپتامبر 2017 - 11:39 182 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انتخاب گزینه نهایی شهرداری، استقلال شورا را حفط، و نگرانی افکار عمومی را در مورد احتمال سیاسی‌کاری در شورای شهر، رفع کرد. به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی‌اقدم با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار، به عنوان مهم‌ترین وظیفه شورا، نه […]

انتخاب گزینه نهایی شهرداری، نگرانی افکار عمومی را رفع کرد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انتخاب گزینه نهایی شهرداری، استقلال شورا را حفط، و نگرانی افکار عمومی را در مورد احتمال سیاسی‌کاری در شورای شهر، رفع کرد.

به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی‌اقدم با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار، به عنوان مهم‌ترین وظیفه شورا، نه تنها در تبریز، بلکه در تمام کلان‌شهرهای کشور، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است؛ در این میان، اختلاف دیدگاه‌ منتخبان تبریز، این حساسیت را بیشتر کرده و موجب شده بود فضای حاکم بر شورا، سیاسی به نظر برسد. این موضوع، نگرانی افکار عمومی و حتی خود بنده را در مورد احتمال بروز تصمیم‌گیری‌های سیاسی در پی داشت.

وی ادامه داد: در دیداری که روز گذشته با نماینده محترم ولی فقیه و امام‌جمعه  تبریز داشتیم، ایشان شهردار جدید را به چند موضوع مهم، از جمله پرهیز از سیاسی‌کاری توصیه کردند.

بابایی‌اقدم با قدردانی از اعضای شورا، اظهار داشت: خوشبختانه انتخاب روز یکشنبه اعضای شورا، خط بطلان به این نگرانی‌ها کشید و اجازه نداد دیدگاه‌های سیاسی در نحوه انتخاب شهردار نقش‌آفرین شود.

رئیس کمسیون معماری و شهرسازی شورا یادآور شد: در انتخاب گزینه نهایی شهردار تبریز، ترکیبی از آرای افراد سیاسی، غیرسیاسی و مستقل نقش‌ داشتند؛ در صحبتی که پس از انتخاب شهردار، با تنی چند از افراد گروه مقابل داشتم، همگی برای همکاری با شهردار جدید مصمم بودند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم بحث‌های سیاسی که از بیرون شورا القا می‌شد، روز گذشته شاهد بودیم که استقلال شورای پنجم حفظ شد؛ به طوری که سه گزینه نهایی، افراد غیرسیاسی بودند و حتی اگر آقای شهین‌باهر انتخاب نمی‌شدند، باز هم دو عزیز دیگر، گزینه غیرسیاسی، کارآمد و توانمندی بودند.

بابایی‌اقدم اظهار داشت: این همدلی، می‌تواند روزهای روشنی را برای آینده شهرمان رقم بزند و البته از شورای جدید که  همگی از افراد مجرب و متخصص هستند، انتظاری جز این نمی‌رفت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: پیشنهادم این است که در کنار شهردار و کارکنان شهرداری، چشم‌انداز چهار ساله را طی کرده و با برنامه‌ریزی‌های لازم، مشکلات شهر و شهرداری را حل کنیم.

وی در عین حال، بر لزوم اتخاذ برنامه‌های کوتاه‌مدت تاکید کرد و گفت: باید دست‌به‌دست هم داده و بلاتکلیفی‌های اخیر را مرتفع کنیم؛ تعلل در بخش‌های عمرانی و مشکلات حوزه مالی را جبران کرده و در آستانه رویداد «تبریز 2018»، برای تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل و بافت‌های شهری قدم‌های مثبت برداریم.

رئیس کمسیون معماری و شهرسازی شورا همچنین از تلاش‌های مجموعه تبریز ما قدردانی و خاطرنشان کرد: تبریز ما در سال‌های اخیر، به عنوان کانال رسمی اطلاع‌رسانی مدیریت شهری تبریز عمل کرده و بخش عمده‌ای از رویدادهای شهری را پوشش می‌دهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.