حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرر و زیان واحدهای تولیدی به دلیل افزایش 800 تومانی قیمت ارز

شناسه : 11014 21 ژانویه 2018 - 3:40 192 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: به دلیل افزایش 800 تومنی قیمت ارز در دو ماه گذشته واحدهای تولیدی متضرر شده‌اند. به گزارش تبریز ما، صمد حسن‌زاده در سی و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: از آنجایی که داد و ستد ما به صورت ریالی است فروش‌ها […]

ضرر و زیان واحدهای تولیدی به دلیل افزایش 800 تومانی قیمت ارز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: به دلیل افزایش 800 تومنی قیمت ارز در دو ماه گذشته واحدهای تولیدی متضرر شده‌اند.

به گزارش تبریز ما، صمد حسن‌زاده در سی و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: از آنجایی که داد و ستد ما به صورت ریالی است فروش‌ها را نیز مدت‌دار می کنیم یعنی 3 تا 7 ماه بعد می‌توانیم پول جنس را دریافت کنیم.

وی افزود: این امر موجب شده در واحدهای تولیدی 20 تا 27 درصد کاهش سرمایه اتفاق بیفتد و واحدهای تولیدی دچار ضرر و زیان شوند.

حسن‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مکلف شدن بانک‌ها به بخشودگی جرائم استمهال بدهی واحدهای تولیدی یادآور شد: این امر نشان می‌دهد دولتمردان و بانک‌ها همیشه در کنار واحدهای تولیدی هستند و مایه امیدواری فعالان بخش خصوصی است.

لازم به ذکر است در این جلسه مواردی مثل پیشنهادات مرتبط با ارتقاء تولید و صادرات فرش دستباف و حفظ عنوان «تبریز شهر خلاق جهانی فرش دستباف، پیشنهادات تشکل‌های معدنی استان مرتبط با جلسات شورای معادن، پیشنهادات مرتبط با توسعه و اشتغالزایی در استان، بحث و بررسی قرار گرفتند.

ارائه راهکارهایی در ارتباط با بهبود فضای کسب و کار در استان، طرح موضوع اشتغال فراگیر و چگونگی استفاده از منابع مالی بند الف و ب بودجه سال 96 و طرح کارورزی نیز از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امشب بودند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.