حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

با حمایت مسئولان کشوری و استانی،صورت گرفت؛ امضای بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز

شناسه : 31745 24 اکتبر 2019 - 13:12 554 بازدید

تبریزما: با حمایت مسئولان کشوری و استانی و تلاش مجموعه گروه ماشین سازی تبریز، بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز امضا گردید. به گزارش خبرنگار تبریزما، مهندس ناصر فرج زاده سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با اعلام خبر فوق گفت: بزرگترین قرارداد صادراتی تاریخ این شرکت به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار بین شرکت […]

با حمایت مسئولان کشوری و استانی،صورت گرفت؛ امضای بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز
پ
پ

تبریزما: با حمایت مسئولان کشوری و استانی و تلاش مجموعه گروه ماشین سازی تبریز، بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز امضا گردید.
به گزارش خبرنگار تبریزما، مهندس ناصر فرج زاده سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با اعلام خبر فوق گفت: بزرگترین قرارداد صادراتی تاریخ این شرکت به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار بین شرکت ماشین سازی تبریز و یک شرکت سوریه ای منعقد گردید.
وی افزود: بر اساس این قرارداد در طی ۶ سال شرکت ماشین سازی تبریز دستگاه های ابزار CNC به طرف سوری تحویل دهد.
سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد صادراتی، بیان داشت: این قرارداد بزرگ نقطه عطفی در جهت حرکت شتابان ماشین سازی تبریز به سوی روزهای اوج این صنعت بزرگ و مهم ملی بوده و اجرای دیگر پروژه های صنعتی مهم و بین المللی را به دنبال خواهد داشت.
مهندس فرج زاده در ادامه اعلام کرد: امضای این قرارداد در سایه حمایتهای حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مقامات ذیربط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، هیئت مدیره و مدیران صندوق حمایت بازنشستگی فولاد کشور، دکتر پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، مهدوی فرماندار تبریز و دکتر جهانگیری معاون اقتصادی استاندار و سایر مسیولین استان آذربایجان شرقی به ثمر نشسته که جا دارد سپاسگزاری خودم و گروه ماشین سازی را از این سروران گرانقدر داشته باشم.
وی در خاتمه گفت: این قرارداد پس از انجام مذاکرات فشرده یک هفته ای با حضور جمعی از مدیران این شرکت مادر صنعت در تهران و تبریز، در پایتخت جمهوری اسلامی ایران شهر تهران با شرکت مقامات ارشد طرفین به امضا رسیده و انشالله به مرحله عملیاتی می رسد که این موفقیت را خدمت همه دست اندرکاران به ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش تبریک عرض می نمایم.
شایان ذکر است: به دنبال واگذاری گروه ماشین سازی به صندوق بازنشستگی فولاد کشور و تغییر مدیریت و انتصاب سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز، گام های اساسی برای پیشرفت و رسیدن به اوج و دوران طلایی شروع شده است که عقد قرارداد صادراتی نشانگر این امر مهم است.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.