حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آذری ها، نخستین منتقد رحمانی

شناسه : 27834 16 فوریه 2019 - 14:42 354 بازدید

با افزایش بی سابقه قیمت پراید و گوشت، نتیجه نخستین آزمون مهم برای عملکرد رضا رحمانی وزیر ترک زبان کابینه مشخص شد. بله همچنانکه پیش بینی میشد، رحمانی نتوانست انتطارها را برآورده سازد و قیمت ها را کنترل نماید. مشخصا از اطرافیان رحمانی می توان به صادق نجفی شهردار سابق تبریز می توان اشاره نمود […]

آذری ها، نخستین منتقد رحمانی
پ
پ

با افزایش بی سابقه قیمت پراید و گوشت، نتیجه نخستین آزمون مهم برای عملکرد رضا رحمانی وزیر ترک زبان کابینه مشخص شد. بله همچنانکه پیش بینی میشد، رحمانی نتوانست انتطارها را برآورده سازد و قیمت ها را کنترل نماید. مشخصا از اطرافیان رحمانی می توان به صادق نجفی شهردار سابق تبریز می توان اشاره نمود که حسب ادعای خود بجای وزیر صمت در بسیاری از جلسات مهم وزارت خانه و یا جلسات خارج از ورات خانه حضور می یابد. مدیری که عملکرد او برای همه اهالی تبریز آشکار است و نیازی به توضیح بیشتر ندارد.
بهرحال رحمانی تا اینجای داستان هیچ موفقیتی نداشته است و البته با زرنگی تمام برای رهایی از فشارهای آذربایجان ، در سفرهای خود به این خطه در برابر سئوال در مورد کمکی که او انجام خواهد داد به سرعت پاسخ می دهد ، همه اختیارات خود را برای توسعه آذربایجان به استانداران تفویض نموده ام.
حال در مواجهه با بی کفایتی های رحمانی ، عده ای از سیاسیون و یا مدیرانی که از بابت رانت ارتباط با رحمانی صاحب مسئولیت یا سمت های مهمی شده اند برای فریب افکار عمومی و مثلا برای دفاع از رحمانی دست به شروع یک بازی سیاسی زده اند. آنها این مساله را پیش میکشند که رحمانی وزیر ترک زبان است و مخالفت ها با او بخاطر ترک بودن وی است. این جمله آدرس اشتباه دادن است. نخست، آنهایی که این مسائل را مطرح می کنند خود از مخالفان سرسخت هویت طلبی هستند و البته هیچ اعتقادی به مساله هویت طلبی ندارند.
دوم اینکه، مطالبه مردم این بود که وزیر ترک زبان بر سر کار بیاید تا بخشی از عقب ماندگی ها ی منطقه آذربایجان را جبران کند. نه اینکه جناب وزیر صرفا به واسطه ترک زبان بودن خود در منصب عالی بنشیند و با عملکرد خود همه ملت ایران را دچار خسران مادی نماید و مردم آذربایجان را سرافکنده نماید. بله ، اتفاقا مساله این است، مردم آذربایجان نژاد پرست نیستند که بگویند هر فردی بواسطه نژاد ترک خود هر کار غلطی که می خواهد انجام دهد آزاد است. برای اینکه بعدها دچار حاشیه های هزینه زا نشویم همین امروز انتقادمان علیه وزیر صمت را با صدای بلند رسانه ای می کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.