حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خوش الحان نائب قهرمان مسابقات پرورش اندام جهان شد

شناسه : 13380 29 می 2018 - 4:43 1197 بازدید

تبریز ما: کارمند شهرداری تبریز به عنوان نائب قهرمان مسابقات پرورش اندام NPC (ان پی سی) جهان شد. به گزارش تبریز ما، وحید خوش الحان که در مسابقات جهانی بدن سازی و پرورش اندام کره جنوبی در شهر سئول شرکت کرده بود به عنوان نایب قهرمان این رقابت ها انتخاب شد. این ورزشکار که از […]

خوش الحان نائب قهرمان مسابقات پرورش اندام جهان شد
پ
پ


تبریز ما: کارمند شهرداری تبریز به عنوان نائب قهرمان مسابقات پرورش اندام NPC (ان پی سی) جهان شد.

به گزارش تبریز ما، وحید خوش الحان که در مسابقات جهانی بدن سازی و پرورش اندام کره جنوبی در شهر سئول شرکت کرده بود به عنوان نایب قهرمان این رقابت ها انتخاب شد.

این ورزشکار که از کارمندان شهرداری تبریز است تا کنون توانسته عناوین مختلفی از جمله نائب قهرمانی مسابقات پرورش اندام کشور و قهرمان اوزان بالای 100 کیلوگرم مسابقات پرورش اندام آذربایجان شرقی را کسب کند.

به گزارش تبریز ما، مسابقاتNPC  به عنوان بزرگترین فدراسیون آماتوری در جهان فعالیت دارد و قهرمانانی که در مسابقات این فدراسیون اورال می شوند کارت حرفه ای گرفته و وارد لیگ حرفه ای ها می شوند، همان لیگی که حرفه ای های فدراسیون آماتوری IFBB تا پیش از این در آن رقابت می کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.