حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

المان شهری طرح «تکه‌تکه‌های‌قلب‌من‌باتو‌ای‌حسین» در تبریز نصب می‌شود

شناسه : 7762 23 اکتبر 2017 - 10:28 237 بازدید

تبریز ما: مسئول امور استان‌های کمیته فرهنگی ستاد اربعین از نصب المان شهری طرح “تکه تکه های قلب من با تو ای حسین” در تبریز خبر داد و گفت: این طرح به صورت کتبیه در ابعاد 90 متر مربع در شهر تبریز نصب می شود. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام امیر مسعود حاجی ابراهیمی […]

المان شهری طرح «تکه‌تکه‌های‌قلب‌من‌باتو‌ای‌حسین» در تبریز نصب می‌شود
پ
پ


تبریز ما: مسئول امور استان‌های کمیته فرهنگی ستاد اربعین از نصب المان شهری طرح “تکه تکه های قلب من با تو ای حسین” در تبریز خبر داد و گفت: این طرح به صورت کتبیه در ابعاد 90 متر مربع در شهر تبریز نصب می شود.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام امیر مسعود حاجی ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح کشوری برای اولین بار در تبریز اجرا می شود، افزود: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اجرای آن را داوطلبانه به عهده گرفته است.

وی اظهار داشت: در جریان برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی ۵ هزار کاشی در قطعات ۱۰ در ۱۰ را ۵ هزار زائر به کربلا می برند و دلنوشته های خود برای امام حسین (ع) پشت آن می نویسند و تبرک می کنند و پس از بازگشت برای احداث المان شهری به سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تحویل می دهند.

حاجی ابراهیمی ضمن اشاره به تصویب این طرح در کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین تصریح کرد: سال گذشته این طرح با کسب تمامی آراء تصویب و مقرر شد در یکی از استان های کشور برای اولین بار اجرا شود.

وی متذکر شد: این طرح ضمن دارا بودن ویژگی های مخاطب محوری و زائر محوری با مشارکت اجتماعی و مردمی اجرا می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.