حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی و زیباسازی محوطه پارک مفاخر آذربایجان ادامه دارد

شناسه : 11747 14 فوریه 2018 - 5:10 337 بازدید

تبریز ما: ساماندهی و زیباسازی محوطه پارک مفاخر آذربایجان توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز ادامه دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، ساماندهی و زیباسازی محوطه پارک مفاخر آذربایجان،  شامل رسیدگی به تابلوهای مشاهیر علمی، فرهنگی و هنری، پاکسازی و تعویض شیشه های شکسته تعدادی و رنگ آمیزی المان‌هاست. در […]

ساماندهی و زیباسازی محوطه پارک مفاخر آذربایجان ادامه دارد
پ
پ

تبریز ما: ساماندهی و زیباسازی محوطه پارک مفاخر آذربایجان توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، ساماندهی و زیباسازی محوطه پارک مفاخر آذربایجان،  شامل رسیدگی به تابلوهای مشاهیر علمی، فرهنگی و هنری، پاکسازی و تعویض شیشه های شکسته تعدادی و رنگ آمیزی المان‌هاست.

در ساماندهی پارک مفاخر آذربایجان ستون ها و پایه های ساختمان محوطه پارک با درنظر گرفتن طراحی اسلامی، زیباسازی و رنگ آمیزی شده و بازسازی آبنمای پارک نیز با کاشی‌کاری مجدد، نصب پمپ، تعمیر و تعویض لوله‌ها ادامه دارد.

تعویض کلیه چراغ‌ها، لامپ های معیوب و حباب های شکسته محوطه پارک به همراه تعویض شیرآلات سرویس های بهداشتی و کف سازی، نصب تابلو سرویس بهداشتی از سایر اقدامات سامان‌‌دهی این پارک به شمار می‌آید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.