عملیات گسترده سمپاشی درختان و درختچههای فضای سبز حوزه شهرداری منطقه ۹ با هدف کنترل و پیشگیری از گسترش آفات و بیماریهای گیاهی در حال اجراست
به گزارش شهریار شهریار، عملیات گسترده سمپاشی درختان و درختچههای فضای سبز حوزه شهرداری منطقه ۹ با هدف مبارزه با آفات و بیماریهای گیاهی در حال اجراست. در این مرحله، سمپاشی درختان پهنبرگ و سوزنیبرگ به صورت مجزا و با استفاده از سموم اختصاصی متناسب با نوع آفات و بیماریهای گیاهی انجام میشود. این اقدام در راستای حفظ سلامت پوشش گیاهی، افزایش شادابی فضای سبز شهری و پیشگیری از خسارات ناشی از عوامل بیماریزا صورت میگیرد. بر اساس برنامهریزی انجامشده، عملیات سمپاشی بهاره برای ۴۳ هزار اصله درخت و ۳۰ هزار بوته درختچه در سطح منطقه اجرا میشود و تا پوشش کامل عرصههای فضای سبز ادامه خواهد داشت.
منبع خبر «
شهریار نیوز» است و
آژانس خبری تحلیلی تبریز ما – اخبار سیاسی تبریز – اخبار اجتماعی تبریز – اخبار ورزشی تبریز – اخبار تراختور – اخبار فرهنگی تبریز – تبریز خبر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد (
84035 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره
0989142578922 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه
آژانس خبری تحلیلی تبریز ما – اخبار سیاسی تبریز – اخبار اجتماعی تبریز – اخبار ورزشی تبریز – اخبار تراختور – اخبار فرهنگی تبریز – تبریز خبر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.