حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افزایش مشارکت مدیریت شهری تبریز در برپایی موکب تبریزی‌ها در کربلا

شناسه : 8353 08 نوامبر 2017 - 7:33 257 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای شهر تبریز گفت: مشارکت مدیریت شهری تبریز در برگزاری مراسم اربعین و برپایی موکب تبریزی‌ها در کربلا مهم و از ضروریات است.  به گزارش تبریز ما، دکتر علی آجودان‌زاده با حضور در موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلا، در گفت‌وگو با خبرنگار تبریز ما، […]

افزایش مشارکت مدیریت شهری تبریز در برپایی موکب تبریزی‌ها در کربلا
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای شهر تبریز گفت: مشارکت مدیریت شهری تبریز در برگزاری مراسم اربعین و برپایی موکب تبریزی‌ها در کربلا مهم و از ضروریات است.

 به گزارش تبریز ما، دکتر علی آجودان‌زاده با حضور در موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلا، در گفت‌وگو با خبرنگار تبریز ما، ارائه خدمات شهرداری تبریز در گردهمایی بزرگ اربعین حسینی را گسترده و متنوع توصیف کرد.

وی با تاکید بر اینکه شور و اشتیاق عموم شیعیان برای زیارت بارگاه حسینی در مراسم اربعین سال‌به‌سال در حال افزایش است افزود: از این رو مشارکت مدیریت شهری با برنامه ای منسجم و درخور همه زائران بالاخص آذری‌ها در برگزاری این برنامه‌ها یک ضرورت است.

این عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز لازم است تلاش چشمگیری برای خدمات رسانی را دو چندان کنند چرا که خیل عاشقان حضرت اباعبدالله سال به سال افزایش می‌یابد و امیدواریم خدمات ارزنده و این نقش‌آفرینی نمود بیشتری داشته باشد.

دکتر آجودان‌زاده با اشاره به خواهرخواندگی دو شهر تبریز و کربلا گفت: هیئات حسینی تبریز دارای پتانسیل بالایی هستند و مدیریت شهری تبریز می‌تواند با دعوت و انسجام بخشی به هیئات تبریزی، زمینه حضور آنان را در شهرهای زیارتی عراق و مسیر نجف به کربلا، فراهم آورد.

وی با یادآوری اینکه خواهر خواندگی کربلا و تبریز بهانه مناسبی است برای تعمیق مشترکات فرهنگی و اجتماعی این دو شهر ادامه داد: از سویی استقبال شهروندان تبریزی ایجاب می‌کند از سال‌های آینده امکانات گسترده ای برای شهروندان ایجاد شود.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.