حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعلام ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز

شناسه : 57593 10 می 2021 - 11:45 209 بازدید

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، ایمان غنی زاده در این خصوص افزود: ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷:۱۵ صبح شروع و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.وی تصریح کرد: در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی استفاده از کارت بلیت الکترونیکی اجباری بوده و تقاضا داریم تا همشهریان از […]

اعلام ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز
پ
پ

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، ایمان غنی زاده در این خصوص افزود: ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷:۱۵ صبح شروع و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی استفاده از کارت بلیت الکترونیکی اجباری بوده و تقاضا داریم تا همشهریان از ارائه پول نقد و رانندگان اتوبوس نیز از اخذ پول نقد خودداری کنند.
وی با اشاره به این‌که جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، ناظران و بازرسان شرکت واحد، اجازه سوار شدن به اتوبوس به مسافران فاقد ماسک را نخواهند داد، گفت: از شهروندان محترم خواهشمندیم تا در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، غنی زاده در خاتمه از شهروندان و مسافران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظارتی و یا پییشنهادات وانتقادات سازنده مراتب را به حوزه روابط عمومی شرکت واحد به شماره  ۳۲۶۶۳۹۰۲، مدیریت بازرسی و نظارت به شماره تلفن ۳۲۶۶۳۹۰۴  و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵  اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=19338

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.