حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نخبگان برای اصلاح ساختار بودجه پیشنهاد دهند

شناسه : 51460 09 دسامبر 2020 - 0:18 310 بازدید
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از دیدگاه نخبگان در تدوین و تصویب بودجه کشور گفت: برای اصلاح ساختار بودجه سال آینده، دست نخبگان را می‌فشاریم.
نخبگان برای اصلاح ساختار بودجه پیشنهاد دهند
پ
پ

نخبگان برای اصلاح ساختار بودجه پیشنهاد دهند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از دیدگاه نخبگان در تدوین و تصویب بودجه کشور گفت: برای اصلاح ساختار بودجه سال آینده، دست نخبگان را می‌فشاریم.

به گزارش آژانس خبری تبریزما به نقل از ایرنا، روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه موضوع بودجه ۱۴۰۰ موضوع بسیار مهم برای آینده کشور است اظهار داشت: این لایحه، اولین بودجه‌ای است که در مجلس یازدهم بررسی می‌شود، لذا با حساسیت بیشتری دنبال می‌کنیم تا با آسیب شناسی، نقاط ضعف را رفع کرده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۰ بودجه‌ای است که دولت فعلی در نیمه نخست سال آینده با این بودجه سر و کار دارد، افزود: نیمه دوم سال آینده، دولت جدید بر سر کار است و بررسی بودجه از منظرهای مختلف اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: در توزیع بودجه هم در بخش هزینه کرد و استان‌ها و وزارتخانه‌ها، برش استانی بودجه و مسائل آذربایجان شرقی در بودجه مهم است و باید در مجلس به صورت جدی چکش کاری شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کارشناسان حوزه بودجه مشورت می‌کنم تا در زمینه اصلاح ساختار و توسعه، روند مثبتی در بودجه لحاظ شود، ابراز داشت: این امر را به صورت عمومی فراخوان دادیم تا از همه طیف‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، پیشنهادات را دریافت کنیم و پس از چکش کاری در لایحه بودجه درج کنیم.

وی اظهار کرد: در این فراخوان عمومی، از مردم، نخبگان، دانشگاهیان و مدیران اجرایی فعلی و سابق درخواست می‌کنیم با مطالعه لایحه بودجه ۱۴۰۰ پیشنهادات خود را ارسال نمایند، چراکه تلاش می‌کنیم تراز جدیدی از نمایندگی را با ورود نظرات کارشناسی نخبگان به حوزه حکمرانی ارائه کنیم.

متفکرآزاد، مسیرهای ارائه پیشنهادات برای لایحه بودجه ۱۴۰۰ را ایمیل و شماره تلفن فضای مجازی دفتر خود عنوان کرد و ادامه داد: آدرس ایمیل info@motafakkerazad.ir و شماره تلفن فضای مجازی ۹۳۸-۹۰۲۷-۰۹۳۸ مسیرهای دریافت پیشنهادات است و تا پایان روز پنجشنبه ۲۰ آذر ارسال کنند که تیمی این پیشنهادات را بررسی کرده و پیشنهادات دارای قابلیت عملیاتی را برای بهره گیری در بودجه ۱۴۰۰ به مجلس ارائه می‌کنیم.

اعتبارات آذربایجان شرقی در لایحه بودجه سال آینده کشور یکهزار و ۵۱۰ میلیارد تومان است و این استان در ردیف دوازدهم قرار دارد.

 

 

منبع:  تبریز   من

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.