حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آذربایجان غربی قهرمان مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور شد

شناسه : 6719 25 سپتامبر 2017 - 8:34 217 بازدید

تبریز ما: تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی با شکست سه بر صفر تیم تهران قهرمان جوانان دسته یک کشور شد. دیروز تیم والیبال آذربایجان‌غربی در سالن غدیر اورمیه در فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان دسته یک کشور به مصاف تیم تهران رفت. این دو تیم که در دور مقدماتی با هم همگروه بودند تیم والیبال آذربایجان‌غربی […]

آذربایجان غربی قهرمان مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور شد
پ
پ


تبریز ما: تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی با شکست سه بر صفر تیم تهران قهرمان جوانان دسته یک کشور شد.

دیروز تیم والیبال آذربایجان‌غربی در سالن غدیر اورمیه در فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان دسته یک کشور به مصاف تیم تهران رفت.

این دو تیم که در دور مقدماتی با هم همگروه بودند تیم والیبال آذربایجان‌غربی موفق شده بود سه بر یک به برتری برسد.

تیم والیبال آذربایجان‌غربی با ترکیب امیرحسین توخته،امیرمحمد فلاحت خواه، مهدی جعفروند، سینا اصغرپور ، سالار غنی دل عرفان سقاتپه و لیبرویی محمدرضا حضرت پور وارد زمین شد.

در ست نخست این دیدار تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی با حمایت پرشور هواداران شهر عشاق والیبال که شمار آنها به بیش از یکهزار نفر می‌رسد از همان ابتدا امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کرد تا اینکه موفق شود ۲۵ بر ۱۱ و با اختلاف زیاد تیم تهران را شکست دهد.

تیم والیبال آذربایجان‌غربی در ست دوم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست ۲۵ بر ۱۹ از سد تیم تهران عبور کند تا این تیم برای قهرمانی تنها به یک ست احتیاج داشته باشد.

در ست سوم هم تیم والیبال آذربایجان‌غربی کار سختی در پیش نداشت و موفق شد ۲۵ بر ۲۰ پیروزی را از خود کند تا در مجموع سه بر صفر به برتری برسد.

شاگردان یاشار جوادی توانستند با این پیروزی قهرمانی رقابت‌های جوانان دسته یک کشور را بدست آوردند.

دورناهای جوان آذربایجان‌غربی بار دیگر بر بلندای آسمان والیبال ایران خوش درخشیدند تا دلیل اینهمه فعالیت در والیبال پایه امروز به بار بنشیند.

از تیم والیبال آذربایجان غربی امیرمحمد فلاحت خواه به عنوان بهترین پاسور مسابقات ،امیرحسین توخته با دو مقام امتیازآورترین و بهترین دفاع مسابقات و محمدرضا حضرت پور بهترین لیبرو این رقابتها را بدست آوردند.

علیرضا مصلح آبادی از تیم تهران به عنوان بهترین دفاع ، بنیامین ایگدری از تیم گلستان به عنوان کاملترین بازیکن و احسان دانشدوست به عنوان بهترین سرویس زننده انتخاب شدند.

در پایان به تیم‌های برتر و نفرات انتخاب شده مدال قهرمانی و تندیس اهدا شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.