حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسابقه بزرگ شطرنج سیمولتانه به ایستگاه پایانی رسید

شناسه : 13739 02 جولای 2018 - 18:05 263 بازدید

تبریز ما: مسابقه بزرگ شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با برگزاری مراسم نورافشانی به کار خود پایان داد. به گزارش تبریز ما، مسابقه بزرگ سیمولتانه تبریز 2018 با حضور دو هزار و ۱۸ شرکت کننده صبح امروز در محل محوطه پارک تاریخی ائل گلی تبریز کار خود را آغاز و شامگاه دوشنبه با مراسم نورافشانی به […]

مسابقه بزرگ شطرنج سیمولتانه به ایستگاه پایانی رسید
پ
پ


تبریز ما: مسابقه بزرگ شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با برگزاری مراسم نورافشانی به کار خود پایان داد.

به گزارش تبریز ما، مسابقه بزرگ سیمولتانه تبریز 2018 با حضور دو هزار و ۱۸ شرکت کننده صبح امروز در محل محوطه پارک تاریخی ائل گلی تبریز کار خود را آغاز و شامگاه دوشنبه با مراسم نورافشانی به کار خود خاتمه داد.

این مسابقه که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنح جهان و احسان قائم مقامی آغاز شد.

 در آیین اختتامیه این مسابقه، نماد عمارت شهرداری تبریز توسط سعید حاجی زاده، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل به آناتولی کارپوف، احسان قائم مقامی و پهلوان زاده، رییس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران اهدا شد. 

همچنین علیرضا رحیمی، مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز نیز با اهدای لوح تقدیر از اساتید مطرح کشوری که در این دوره از مسابقات در تبریز حضور یافتند قدردانی کرد.

گفتنی است، این مسابقه به صورت زنده از چند شبکه تلویزیونی پخش شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.