حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

وعده به بازیکنان تراکتور؛ پرداخت پول قبل از سپیدرود

شناسه : 12678 09 آوریل 2018 - 3:46 391 بازدید

تبریز ما: مدیران باشگاه تراکتورسازی به بازیکنان وعده داده اند طی دو سه روز آینده مبلغی را به آنها پرداخت کنند.  تیم تراکتورسازی علاوه بر نتایج ضعیفی که کسب می کند،در بحث مالی نیز شرایط خوبی ندارد.بازیکنان تراکتورسازی تنها حدود 40درصداز مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده اندو از این موضوع دلخور هستند. مشکلات مالی […]

وعده به بازیکنان تراکتور؛ پرداخت پول قبل از سپیدرود
پ
پ


تبریز ما: مدیران باشگاه تراکتورسازی به بازیکنان وعده داده اند طی دو سه روز آینده مبلغی را به آنها پرداخت کنند.

 تیم تراکتورسازی علاوه بر نتایج ضعیفی که کسب می کند،در بحث مالی نیز شرایط خوبی ندارد.بازیکنان تراکتورسازی تنها حدود 40درصداز مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده اندو از این موضوع دلخور هستند.

مشکلات مالی در تراکتورسازی سبب شد تا بازیکنان این تیم دو روز مانده به بازی با سپاهان حضور در تمرین را تحریم کنند و به همین خاطر مسئولان باشگاه به فکر افتاده اند تا درصدی پرداختی داشته باشند.

مدیران تراکتورسازی علاوه بر رایزنی با اسپانسربرای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان به این نفرات وعده کرده اند که قبل ازدیداربا سپیدرود رشت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مبلغی را پرداخت خواهند کرد.

بازیکنان تراکتورسازی نیز فعلا به خاطر این وعده آرام نشسته اند و دیگر حرفی از پول نمی زنند اما شاید اگر این وعده عملی نشود،اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ بدهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.