حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اصلاح و تعمیر پل‌های فلزی سطح حوزه منطقه ۴

شناسه : 11991 26 فوریه 2018 - 9:44 264 بازدید

معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۴ از اصلاح و تعمیر پل های فلزی خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت نامناسب برخی از پل های فلزی و لزوم ساماندهی معابر، اکیپ های خدماتی، اصلاح و بازسازی پل ها را به منظور تردد ایمن شهروندان در دستور کار قرار داده است. به گزارش تبریز ما […]

اصلاح و تعمیر پل‌های فلزی سطح حوزه منطقه ۴
پ
پ


معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۴ از اصلاح و تعمیر پل های فلزی خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت نامناسب برخی از پل های فلزی و لزوم ساماندهی معابر، اکیپ های خدماتی، اصلاح و بازسازی پل ها را به منظور تردد ایمن شهروندان در دستور کار قرار داده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، تقی زاده با اشاره به اصلاح و تعمیر پل های فلزی، اظهار داشت:  یکی از اقدامات مهم در راستای توسعه پایدار شهری، حفظ، تعمیر و نگهداری از بناهای احداث شده است، از این رو شهرداری منطقه چهار موضوع نگهداشت را به عنوان یکی از برنامه های اصلی کاری اجرا می نماید.
معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: به منظور آماده سازی شهر برای میزبانی شایسته از مسافرین نوروزی، طرح استقبال از بهار از نیمه دوم اسفند ماه آغاز خواهد شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.