حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین وضعیت سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز بررسی شد

شناسه : 6488 19 سپتامبر 2017 - 10:32 182 بازدید

تبریز ما: با حضور اعضای کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار در سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز در جریان آخرین وضعیت سرمایه گذاری در شهرداری قرار گرفتند. در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار که در سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز برگزار شد علیزاده مدیر سرمایه گذاری شهرداری […]

آخرین وضعیت سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز بررسی شد
پ
پ


تبریز ما: با حضور اعضای کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار در سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز در جریان آخرین وضعیت سرمایه گذاری در شهرداری قرار گرفتند.

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار که در سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز برگزار شد علیزاده مدیر سرمایه گذاری شهرداری تبریز گزارش آخرین وضعیت سازمان را به اطلاع اعضای کمیسیون ارائه کرد.

او با تشریح نحوه مشارکت و بررسی طرح های اقتصادی گفت: از کوچکترین سرمایه گذاری تا سرمایه گذاری های چند ده میلیاردی در سازمان وجود دارد.

کریم صادق زاده در این جلسه با اشاره به وضعیت سازمان گفت: نگاه ویژه به سرمایه گذاری در شورای پنجم باید بوجود بیاید. او این کمیسیون را یکی از اصلی ترین کمیسیون های شورای شهر دانست و افزود: برخی کارها در شان مردم تبریز نیست یکی از عمده ترین کارهایی که در شهر باید انجام شود جز وظایف کمیسیون است.
سونیا اندیش در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه در تعریف سرمایه گذاری در شهرداری باید تغییر ایجاد شود گفت: نگاه به سرمایه گذاری فقط به صورت کار عمرانی است که این دیدگاه باید تغییر کند و سیاست های تشویقی هم بر همین مبنا باید تعریف شود.
او از اقدامات خودسرانه برخی مناطق انتقاد کرد و افزود: این نوع اقدامات باعث ایجاد مشکلات در شهر  و نارضایتی مردم می شود.
در ادامه این جلسه دکتر مسعودی ریحانی با تاکید بر اینکه در تعریف سرمایه گذاری نگاه علمی و جدی اتفاق نمی افتد گفت: در فضای دیگری با فضایی که مردم می خواهند نباید باشیم، باید کار کنیم که مردم احساسا کنند در حال کار هستیم.
او گفت: باید در نگرش مسئولین شهری تغییر ایجاد کنیم و به مردم هم بگوییم می شود با 5 میلیون و 10 میلیون هم سرمایه گذاری کرد.
مسعودی ریحان با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت های شهری در حوزه های مختلف گفت: با استفاده از سرمایه گذاری باید برای حل مشکلات موجود محلات اقدام کنیم.
او تاکید کرد: در این کمیسیون باید شهردار و رئیس شورا حضور داشته باشند تا در جریان مسائل قرار گیرند.
در ادامه این جلسه سعید نیکوخصلت عضو دیگر این کمیسیون گفت: ما برای حل مشکل بیکاری نیاز به رشد اقتصادی و سرمایه گذاری داریم. او اولویت بندی را نیاز اصی کمیسیون خواند و گفت: در این کمیسیون با حضور کارشناسان باید کارهای مهمی انجام شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.