حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

آسفالت‌ریزی اساسی خیابان‌نیروی‌هوایی شهرک اندیشه توسط شهرداری منطقه ۷

شناسه : 8332 08 نوامبر 2017 - 4:04 828 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز از آسفالت ریزی اساسی خیابان نیروی هوایی روبروی مجتمع فرهنگیان در شهرک اندیشه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، مهندس علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای ارایه خدمات بهینه به شهروندان و مرتفع ساختن مشکلات و […]

آسفالت‌ریزی اساسی خیابان‌نیروی‌هوایی شهرک اندیشه توسط شهرداری منطقه ۷
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز از آسفالت ریزی اساسی خیابان نیروی هوایی روبروی مجتمع فرهنگیان در شهرک اندیشه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، مهندس علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای ارایه خدمات بهینه به شهروندان و مرتفع ساختن مشکلات و ساماندهی محلات سطح منطقه ، عملیات آسفالت ریزی اساسی در خیابان نیروی هوایی  روبروی مجتمع فرهنگیان واقع در شهرک اندیشه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجراست.

وی افزود: نهضت ساماندهی ، بهسازی و آسفالت ریزی محلات این منطقه جزو برنامه های اصلی این شهرداری است که در این راستا تلاش گردیده با تجهیز تمامی امکانات و استفاده حداکثری از نیروها نسبت به ارایه خدمات محله ای اقدام گردد .

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.